לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
כוכב האתגרים

כוכב האתגרים

פתרת ראשון? יצאת גאון

השלימו את הכוכב על ידי שימוש ב – 11 חלקי המשחק הצבעוניים, לאחר הנחת 7 מחסומי דרך על גבי הלוח. גם אם זה נראה לעיתים בלתי אפשרי, תמיד יש לפחות פתרון אחד…אם שיחקתם בעבר במשחק רב-המכר "אתגר בריבוע", תגלו שהחידות של "כוכב האתגרים" מאתגרות עוד יותר! הוספנו לאתגר גם אלמנט חדש ומבריק – כוכב הזהב -הדורש רמה גאונית של שליטה!

קטגוריה: משחקי זכרון ותפיסה חזותית, משחקי חשיבה
תכולה: 2 לוחות משחק | 2 סטים של 11 חלקי משחק צבעוניים | 2 סטים של 7 מחסומי דרך | 7 קוביות
פיתוח מיומנויות: זכרון ותפיסה חזותית
1-2משתתפים
גילאי8+
15 דקות

איך משחקים

1
THE-GENIOUS-STAR01
כל שחקן מקבל לוח משחק, סט של 11 צורות צבעוניות ו 7- מחסומי דרך. שימו לב, מבין 11 הצורות הצבעוניות, שתיים מהן זהות (חצי משושה תכלת), עם חלקים של כוכב זהב על כל משולש בצד האחורי.
2
THE-GENIOUS-STAR02
הטילו את 7 הקוביות ביחד, ומקמו את שבעת מחסומי הדרך המשולשים על לוח המשחק, על פי התוצאות שהתקבלו. כעת נסו למקם ראשונים את 11 חלקי המשחק על הלוח שלכם.
3
THE-GENIOUS-STAR03
לשחקנים שמחפשים אתגר קשה עוד יותר, הכירו את כוכב הזהב. ישנם שני חלקים כחולים בהירים, שעל צד אחד שלהם מודפס כוכב זהב. כאשר שני החלקים מונחים זה לצד זה נוצרת צורת משושה וכוכב הזהב מושלם. קשה יותר למצוא פתרון שכולל כוכב זהב מושלם. רק ב-%57 מהפאזלים אפשר לכלול כוכב זהב!

אולי יעניין אותך גם

מירוץ תרנגולים המשלב ריכוז וזיכרון!

התקדמו מביצה אחת לשניה על ידי שימוש בזיכרון חזותי. השחקן בעל הזיכרון החד ביותר ידלג מעל התרנגולים האחרים, ימרוט את נוצותיהם ויזכה במרוץ. התרנגול שישאיר את שאר התרנגולים ללא נוצות – ינצח!  

2-4 משתתפים

לגיל 4+

גרסת מספרים וקוביות

משחק הקלפים הוותיק והאהוב חתחתול בגירסה חדשה עם לוח וקוביות. כעבור למעלה מ-20 שנה מאז יצא לראשונה חתחתול המקורי לשוק, כעת משיק הממציא ג'ק דגנן משחק לוח בגירסה חדשה של מספרים וקוביות, המשלב קבלת החלטות והערכת סיכון-סיכוי! בזכות האפשרות לבחור בכל תור כמה קוביות להטיל, תלמדו שפעמים רבות בחירותיכם משתלמות, ובפעמים אחרות הן מתפספסות עם המזל!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

החורף מתקרב, זה הזמן לאגור אגוזים!
עזרו לסנאים להתכונן לחורף! האם תצליחו להזיז את הסנאים על גבי הלוח ולהחביא את האגוזים שהצליחו לאגור? סנאים ואגוזים הוא משחק שבו עליכם להזיז את הסנאים על גבי לוח המשחק במטרה לאגור אגוזים. כולל 60 חידות מאתגרות לפיצוח.

1+ משתתפים

לגיל 6+

אנגלית ENGLISH

Classic BANANAGRAMS The anagram game that drives you bananas!

Addictively simple, and simply addictive, BANANAGRAMS is the fast and frantic word game enjoyed by millions! Players and their opponents aim to use all of their letters to build a word grid in a race to the finish. The first player to use all of their tiles is crowned "Top Banana"!

BANANAGRAMS requires no pencil, paper, or board, and comes in a small portable banana-shaped pouch that's perfect for ages 7 and up —at home or on the go.

לשעות של חשיבה ופיתוח אוצר המילים!

המשחק שזכה להצלחה מסחררת בעולם – משחק מילים המגיע בצורת בננה ובתוכו 144 אריחים באותיות באנגלית. המשחק מתאים לפעילות משפחתית לכל גיל ומסייע בהעשרת אוצר המילים והשפה של המשתתפים. מטרת המשחק היא להרכיב מילים בתצרף. כאשר מספר האותיות קטן ממספר המשתתפים, זהו האות לסיום המשחק. המנצח מכריז בננהגראמס!

1+ משתתפים

לגיל 7+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...