לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מירוץ הצבעים

מירוץ הצבעים

משחק צבעוני בקצב מסחרר

היפטרו ראשונים מכל הקלפים שבידכם – הורידו קלף בצבע הנכון או עם המילה הנכונה או גם וגם…

משחק של כושר הבחנה ומהירות תגובה ל 2- שחקנים או יותר, מהנה וסוחף לכל המשפחה!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 110 קלפים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית, מהירות תגובה
2-6משתתפים
גילאי7+
15 דקות

איך משחקים

1
color-addict1
ערבבו את הקלפים וחלקו אותם לשחקנים באופן שווה. כל שחקן ישתמש בקלפיו כקופה אישית וייקח 3 קלפים בידו. לאחר מכן השחקן הראשון יהפוך את הקלף העליון מהקופה שלו ויניח במרכז השולחן לתחילת המשחק.
2
color-addict2
השתמשו בכל הקלפים. מיד עם חשיפת הקלף הראשון במשחק, כל השחקנים יכולים לשחק. אין תורות במשחק, כל השחקנים יכולים לשחק בו-זמנית בהתאם להוראות הנחת הקלפים.
3
color-addict3
הראשון שמצליח להיפטר מכל קלפיו - מנצח!

אולי יעניין אותך גם

ארץ-עיר בקלפים!

משחק אדיר של ארץ-עיר! המשחק מכיל 10 קטגוריות וקלפי אותיות. מי שראשון למצוא מילה בקטגוריה שבקלף המתחילה באות התואמת בצבע שלה לצבע הקטגוריה זוכה בקלף. מי שאוסף הכי הרבה קלפים הוא המנצח.

2-6 משתתפים

לגיל 6+

המשחק שתופס אתכם!

אתם עדים לפריצה בשעת לילה מאוחרת. חבורת גנבים נמצאת במרחק נגיעה מאוסף יהלומים יוקרתי. אז קדימה תפסו אותם על חם! משחק קלפים מהיר שאין בו רגע מנוחה, מפתח את יכולת הריכוז וכושר ההבחנה.

2-6 משתתפים

לגיל 7+

משחק במהירות האור

הסתכלו בקלף החלון, אם השמש זורחת והחדר מואר וצבעוני מהרו ומצאו איזה צבע מופיע מספר פעמים הרב ביותר, האם יש יותר חפצים אדומים או צהובים? כשקלף החלון מראה לילה, החדר חשוך ומלא צללים ואין זכר לצבעים. אז מהרו למצוא את החפץ הנפוץ ביותר? האם יש יותר ספרים, או שאולי מכחולים? שימו לב! בין החפצים מסתתרים פנס, וילון או גלובוס. הם עושים סוויצ' והופכים את היום ללילה או את הלילה ליום!

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו כלי תחבורה שונה. בים, באוויר וביבשה.

1+ משתתפים

לגיל 4+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...