לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מרוץ הצבעים

מירוץ הצבעים קידס

משחק צבעוני בקצב מסחרר

היפטרו מכל הקלפים שלכם על ידי הנחת קלף באותו צבע או אותה צורה. עכשיו אפשר ליהנות ממירוץ הצבעים גם עם הקטנטנים שבחבורה!

מירוץ הצבעים קידס מותאם לכל גיל ואינו דורש קריאה – הנאה ממכרת מובטחת!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 44 קלפים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית
2-4משתתפים
גילאי3+
10 דקות

איך משחקים

1
color-addict-kids1
חלקו 6 קלפים לכל שחקן, שאר הקלפים מהווים קופה. השחקן הראשון שולף קלף מהקלפים שבידו ומניח אותו בצורה גלויה במרכז השולחן. השחקן הבא אחריו צריך להניח קלף באותו צבע או באותה צורה. אם אין לו קלף מתאים, הוא לוקח קלף מהקופה. אם יצא לו קלף מתאים מהקופה הוא יכול להניח אותו מיד בערימה.
2
color-addict-kids2
קלף ג’וקר מאפשר לשנות צבע או צורה בכל תור, וניתן להניח אותו על כל קלף; השחקן שהניח את הג’וקר מכריז מה הצבע והצורה שבהם בחר.
3
color-addict-kids3
השחקן הראשון שנפטר מכל הקלפים שבידו הוא המנצח!

אולי יעניין אותך גם

משחק קלפים פרוע!

משחק מהירות אבחנה וזריזות ידיים שכבש בסערה את חובבי המשחקים. במשחק "טוטם" מעץ ו-80 קלפים עליהם צורות שונות בצבעים שונים. משחק לבעלי מוח מחודד ורפלקסים מהירים כברק.

2-8 משתתפים

לגיל 8+

משחק דרך לכל המשפחה

לא יוצאים לדרך בלי נסיעה טובה – הדרך להעביר את הנסיעה בכיף! נסיעה טובה – משחק דרך לנסיעה שעושה מצב רוח טוב. משחק זה הוא הדרך להעביר נסיעה באווירה חיובית ולעודד את המשפחה כולה לשחק יחד בכיף. נערו את הקובייה והרימו קלף. עליכם למצוא את מה שמצויר על הקלף, אפשר להתחרות זה בזה: כל אחד ירים קלף וינער את הקובייה. רק אם הצליח למצוא את מה שמצויר על הקלף במספר שמראה הקובייה תוך כ-3 דקות, הקלף יישאר ברשותו. הנוסע שצבר הכי הרבה קלפים במהלך הנסיעה – מנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 5+

משחק קלפים עם אופי

יצורים צבעוניים ומיוחדים שהגיעו לכבוש את ליבכם, אך עליכם ראשית להצליח וללכוד אותם. אספו קלפים ע"י התאמת שני קלפים זהים בכל קצה של השורה. נשמע פשוט, אך אל תתנו ליצורים החביבים להטעות אתכם, חלקם יעלמו לפני שיפגשו את הפרצופון הזהה להם! אספו מספר רב יותר של קלפים כדי לנצח במשחק ולהפוך לראש-הפרצופונים!

2-6 משתתפים

לגיל 6+

כי עכברים לא באים בחשבון

מהדורה חגיגית למשחק האהוב בקופסת פח וערכת מדבקות מתנה. משחק המשלב זכרון ומזל עם מעט חשבון והרבה כיף! נסו להיפטר מהעכברים ולשמור את החתולים כדי שסכום הקלפים שברשותכם יהיה נמוך ככל האפשר בסוף המשחק.

2-6 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...