לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מחבואים בחווה

מחבואים בחווה

הראשון שמוצא - זוכה!

משחק של יכולת הבחנה ומהירות תגובה. החיות משחקות מחבואים בחווה, והחוואי צריך למצוא אותן. הוא כבר מיין אותן לפי סוג וצבע, אבל חיה אחת תמיד חסרה.
איזו חיה באיזה צבע לא מופיעה בקלף? מצאו את החיה והחזירו אותה לחווה!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 50 קלפים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית
2-8משתתפים
גילאי5+
15 דקות

איך משחקים

1
HIDE-SND-SEEK-FARM1
השחקן הצעיר מתחיל והופך את הקלף העליון בערימת קלפי העדר. בכל קלף יש ארבע חיות שונות בארבעה צבעים שונים. החיה החמישית בצבע החמישי חסרה.
2
HIDE-SND-SEEK-FARM2
את החיה הזו צריך למצוא בין קלפי החיות הפזורים על השולחן. כעת כל השחקנים מנסים לזהות ראשונים את הקלף על ידי נגיעה בו והכרזת החיה החסרה בצבע החסר. מי שמצא ייקח את קלף העדר ויצבור נקודה.
3
HIDE-SND-SEEK-FARM3
גרסה למתקדמים: גרסה זו מתרחשת באופן הפוך! ערבבו את קלפי החיות והניחו אותם בערימה במרכז השולחן עם הפנים כלפי מטה. פזרו את קלפי העדר גלויים במרכז השולחן. הפכו את הקלף העליון מערימת קלפי החיות. הקלף מראה חיה אחת. כעת על השחקנים לחפש בין כל קלפי העדר הפזורים על השולחן את הקלף שבו חסרה החיה שנחשפה בצבע שנחשף. כל שאר החוקים נשארים זהים.

אולי יעניין אותך גם

משחק קלפים מדויק

משחק קלפים מאתגר בו השחקנים מתרגלים פעולות של חיבור וחיסור כדי לזכות בכמות הקלפים הגדולה ביותר. כל המשחק סובב סביב המספר 10, מי שקולע בול, יוצא גדול! מי שמפספס מסתכן בהפסד. מש/חק קליל ומשעשע בו המשתתף צריך להפעיל שיקול דעת ויכולת אסטרטגית על מנת לנצח. השתמשו בקלפיםבחוכמה כדי לטמו ן ליריבים מלכודות ולסלול את דרככם לנצחון מוחץ!

2-8 משתתפים

לגיל 5+

משחק מרעיש ומצחיק!

הרכיבו רביעיות – ללא מילים וללא תנועות ידיים! רק בעזרת השמעת קולות, צלילים ורעשים. המשחק כולל 9 רביעיות כמו: "מה קרה?", "לא מנומס", "יום הולדת" ועוד. בכל רביעייה ארבעה קלפים אותם יש לבקש בעזרת השמעת קולות מתאימים.

2-6 משתתפים

לגיל 5+

משחק במהירות האור

הסתכלו בקלף החלון, אם השמש זורחת והחדר מואר וצבעוני מהרו ומצאו איזה צבע מופיע מספר פעמים הרב ביותר, האם יש יותר חפצים אדומים או צהובים? כשקלף החלון מראה לילה, החדר חשוך ומלא צללים ואין זכר לצבעים. אז מהרו למצוא את החפץ הנפוץ ביותר? האם יש יותר ספרים, או שאולי מכחולים? שימו לב! בין החפצים מסתתרים פנס, וילון או גלובוס. הם עושים סוויצ' והופכים את היום ללילה או את הלילה ליום!

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק צבעוני בקצב מסחרר

היפטרו ראשונים מכל הקלפים שבידכם – הורידו קלף בצבע הנכון או עם המילה הנכונה או גם וגם… משחק של כושר הבחנה ומהירות תגובה ל 2- שחקנים או יותר, מהנה וסוחף לכל המשפחה!

2-6 משתתפים

לגיל 7+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...