לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
המבוך

המבוך

משחק אסטרטגיה

משחק עטור פרסים המפתח חשיבה אסטרטגית ומקוריות! נסו להעביר את החייל לצידו השני של הלוח. בכל תור בחרו האם להתקדם או להניח מחסום ליריב. שימו לב, חסימת היריב עלולה לחסום גם אתכם!

קטגוריה: משחקי אסטרטגיה
תכולה: 4 כלי משחק, 20 מחסומים, לוח המשחק - 81 ריבועים
פיתוח מיומנויות: אסטרטגיה ותכנון מהלכים
2-4משתתפים
גילאי8+
15 דקות

איך משחקים

1
QUORIDOR1
כל שחקן מציב את החייל שלו במרכז השורה שנבחרה. כל שחקן מקבל מספר מחסומים זהה (תלוי בכמות המשתתפים).
2
QUORIDOR2
כל שחקן בוחר בתורו אחד מהשניים: להזיז את החייל שלו צעד אחד (לא באלכסון) או, להציב מחסום בפני יריביו ובכך למעשה לבנות מבוך אשר יחסום ויעכב את יריביו.
3
QUORIDOR3
השתמשו במחסומים בחכמה כדי שהיריבים לא ינצלו אותם לרעתכם! בכל מחסום ניתן להשתמש פעם אחת בלבד. מי שמגיע ראשון לשורה הנגדית הוא המנצח.

אולי יעניין אותך גם

לתפוס כיוון

המשחק אוקטי נראה פשוט אך כדי לנצח דרושים מיומנות וחשיבה. המשתתפים מתחרים מי יהיה הראשון להציב את אחד ממתומניו על אחת ממשבצות היריב. זהו משחק של בחירה בין צבירת כח נוסף ע"י חיזוק כלי משחק,לבין התקדמות במשבצת נוספת.

2 משתתפים

לגיל 6+

משחק חשיבה אסטרטגי

כיווצנו את משחק הקוארטו המקורי בגודל, ההנאה נותרה כפי שהייתה! משחק הדורש ריכוז וחדות מחשבה. המטרה הינה להביא את היריב לכך שימסור לידיך כלי שיאפשר לך ליצור שורה, אופקית, אנכית או אלכסונית בעלת מכנה משותף כלשהו משחק עץ מגולף מרהיב ביופיו ועטור פרסים.

2 משתתפים

לגיל 8+

מרגישים את האהבה באוויר... או שלא!

בחרו שחקן לפי בחירתכם והציעו לו ורד. האם יסכים לקבלו? הכינו זר של ורדים כדי לזכות בנקודות, אך היזהרו: המשימה אינה כה פשוטה! יותר מדי ורדים קוצניים עלולים להרוס לכם את הזר! לפעמים חשוב לדעת מתי לומר "לא".

2-6 משתתפים

לגיל 8+

קופסה קטנה, משחק גדול!

שימו לב, פיקחו עיניים, שחקו וצברו נקודות… על כל שורה שתצרו. הוסיפו קלפים למבנה, אך ודאו שהצבע, הצורה והמספר זהים או שונים בכל הקלפים בשורה. נשמע פשוט, אך שהמבנה מתרחב, גם מספר האפשרויות גדל. מי שמצליח לשחק בקלפים הנכונים – מנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...