לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
יום ולילה

יום ולילה

משחק חידות גאוני

הלילה מגיע אחרי היום, וכך גם במשחק אתגרי ה"יום" מהווים התחלה מצוינת ומדורגת לאתגרי ה"לילה" המתקדמים. משחק חשיבה המפתח תפיסה חזותית ומרחבית לילדים מגיל 3 ועד 5 שנים.

קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: בסיס משחק, 10 חלקי משחק צבעוניים מעץ, חוברת עם 48 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: ראייה מרחבית, ריכוז, תכנון מהלכים
1+משתתפים
גילאי3+
15 דקות

איך משחקים

1
day-and-night1
בחרו חידה בהתאם לגיל השחקן.
2
day-and-night2
הניחו את חלקי המשחק כך שהם תואמים לתמונה המתוארת באתגר שלכם, בהתאם לרמת החידה.
3
day-and-night3
בדקו את אתגר ה”לילה” שלכם על ידי סיבוב חוברת החידות. התבוננו בתמונה המתוארת בצד ה”יום” של האתגר שלכם - הם צריכים להיות זהים.

אולי יעניין אותך גם

פתרת ראשון? יצאת גאון

השלימו את הכוכב על ידי שימוש ב – 11 חלקי המשחק הצבעוניים, לאחר הנחת 7 מחסומי דרך על גבי הלוח. גם אם זה נראה לעיתים בלתי אפשרי, תמיד יש לפחות פתרון אחד…אם שיחקתם בעבר במשחק רב-המכר "אתגר בריבוע", תגלו שהחידות של "כוכב האתגרים" מאתגרות עוד יותר! הוספנו לאתגר גם אלמנט חדש ומבריק – כוכב הזהב -הדורש רמה גאונית של שליטה!

1-2 משתתפים

לגיל 8+

משחק חידות גאוני

הכנסו לעומק העניין, במשחק הגיון מאתגר ומפתיע! הניחו את כל חלקי הפאזל התלת מימדיים על לוח המשחק באופן שנוצרת תמונה דו מימדית ללא חורים. 120 חידות מאתגרות בדרגות קושי מקל ועד קשה מאוד. משחק קומפקטי להנאה מושלמת גם בנסיעה.

1+ משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

השאירו את הדגים במים ואת דובי הקוטב על הקרח! משחק חשיבה מאתגר המכיל שתי גרסאות משחק: אחת כאשר האסקימואי יושב בתוך סירת קאנו על המים, והשנייה כאשר האסקימואי עומד על הקרח. בכל גרסה פתרון החידה שונה לחלוטין! מסע האסקימואים כולל 80 כרטיסי חידה מאתגרים המבטיחים לכם שעות של הנאה.

1+ משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

משחק חשיבה לוגי בדו-מימד ובתלת-מימד, המספק דרך מהנה לבחון את התפיסה המרחבית שלכם. משחק אידאלי לנסיעות בזכות צורתו הקומפקטית.

1+ משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...