לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
משאית 3

משאית 3

משחק חידות גאוני

התחילו להעמיס! עזרו למשאיות להעמיס את כל קוביות המשא, כך שיוכלו להוביל אותן? המשחק מתפתח בהדרגה יחד עם כישורי ילדכם. פעוטות בד"כ משחקים עם המשאיות, מעמיסים את הקוביות ומרוקנים את תא המטען. ילדים גדולים יותר פותרים את החידות ומתקדמים ב-48 השלבים המתחילים בדרגת קושי קלה והופכים לקשים יותר בהמשך.
משאית 3, קודם צעצוע.. ואח"כ משחק!
קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: 3 משאיות, 10 חלקי משחק, חוברת עם 48 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: ראייה מרחבית, ריכוז, תכנון מהלכים
1+משתתפים
גילאי3+
15 דקות

איך משחקים

1
trucky3_01
בחרו חידה. בחרו משאית וקוביות בהתאם לחידה-בחלק מהחידות יש צורך ביותר ממשאית אחת.
2
trucky3_02
הניחו את כל הקוביות בתוך תא המטען של המשאית. כל הקוביות צריכות להתאים, מבלי לבלוט מעבר לדפנות תא המטען.
3
trucky3_03
לכל חידה יש פתרון אחד בלבד.

אולי יעניין אותך גם

התלבושת הנכונה לכל עונה

האם תצליחו להלביש את חבורת הילדים בשכבות הנכונות בהתאם לעונה? איזה מזג אויר מתעתע: 4 עונות בבת אחת! האם תצליחו להלביש את חבורת הילדים בהתאם? שימו לב: הסדר חשוב מאוד! אתגר חשיבה מושלם לילדים צעירים, מבוסס על רב-המכר "קוד הצבע". להבחנה בין צבעים, צורות, רצפים וכיוונים. האם אתם מוכנים למזג האוויר הנכון?

1+ משתתפים

לגיל 4+

אתגר מהספרים

סדרו את הספרים ואזנו אותם על המדפים! פאזל תלת-ממדי שבו עליכם לסדר עד 12 ספרים וחתול אחד חכם, כך שהמדף העליון יונח באיזון מושלם. השתמשו בפלס המצורף כדי לוודא שהמדף אכן מאוזן. המשחק כולל 40 חידות מאתגרות ברמות קושי שונות.

1+ משתתפים

לגיל 8+

משחק חשיבה מהאגדות!

גלו את הקסם באגדת הילדים הידועה באמצעות משחק חשיבה מאתגר. האם תצליחו להוביל את כיפה אדומה במסלול הנכון לעבר הבית של סבתא? מקמו את כיפה אדומה, את הבית של סבתא ואת העצים על לוח המשחק. השתמשו בחלקי המשחק כדי ליצור את המסלול. לאחר מכן עיברו לשלב הבא ושחקו עם הזאב! אך שימו לב! הזאב תמיד משיג את כיפה אדומה. פתרו את החידות באמצעות יצירה של שני מסלולים אל הבית של סבתא: מסלול אחד עבור כיפה אדומה והשני עבור הזאב.

1+ משתתפים

לגיל 4+

משחק חידות גאוני

אתגרו את עצמכם והניחו את כל חלקי הפאזל המפותלים על לוח המשחק. משחק מתעתע. הפינים הצבעוניים חוסמים את דרככם ולא ניתן להניח חלק על אחד הפינים אלא אם הם באותו הצבע! 100 חידות מאתגרות בדרגות קושי מקל ועל קשה מאוד. משחק קומפקטי להנאה מושלמת גם בנסיעה.

1+ משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...