לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מכשף מכושף

מכשף מכושף

משחק מילים קסום

המשתתפים במשחק מכשף מכושף הם מכשפים המטילים כישופים באמצעות הרכבת מילים! בתחרות זו, לאותיות כוח כישוף. השתמשו בהן בתבונה כדי לפגוע בכוחם של היריבים ולהוציאם מהמשחק. האחרון שנשאר יהיה למכשף הטוב מכולם. משחק בפיתוח ישראלי!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 90 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנות שפה, העשרת אוצר המילים
2-6משתתפים
גילאי7+
פיתוח ישראלי
15 דקות

איך משחקים

1
SPELL_A_SPELL01
כל שחקן מקבל 8 קלפים. כל שחקן בתורו מנסה “לכשף” את השחקן הבא אחריו על ידי הרכבת מילה מהקלפים שבידיו.
2
SPELL_A_SPELL02
השחקן הבא חייב להתגונן מפני מילת הכישוף שהוטלה עליו. הוא יכול להתגונן באמצעות קלף האש או השלכת קלפים כמספר האותיות שיצרו את המילה של היריב. שחקן שלא הצליח להתגונן הופך להיות “מכשף מכושף” ומוסר את כל קלפיו לשחקן ש”כישף” אותו.
3
SPELL_A_SPELL03
ישנן מילות כישוף מיוחדות וקלפי פעולה אשר איתם אפשר להסיר כישוף ולשנות את מהלך המשחק. השחקן ש”כישף” את כל האחרים-מנצח במשחק.

אולי יעניין אותך גם

איזה פרצוף הכי מצחיק?

11 פרצופים מצחיקים מופיעים על הקלפים 6, 7 או 8 פעמים. הרימו קלף אחד ונסו להיות הראשונים שיחקו את הפרצוף המצחיק שמופיע הכי הרבה פעמים בקלף. מפתח תפיסה חזותית, מהירות תגובה והבחנה בפרטים קטנים. משחק מגבש למפגשים חברתיים – מתאים לכולם!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

הופכים את הקלף ומוצאים מה משותף!

משחק מהנה של מהירות, ריכוז ויכולת הבחנה. 1. הִפכו את הקלף העליון מהקופה והניחו אותו לצידה. 2. המשיכו לחשוף קלפים בזה אחר זה ונסו לזהות לפחות שני קלפים בעלי מאפיין זהה (צבע, מספר או חיה) בקטגוריה המופיעה בקופה ומשתנה בכל פעם שהופכים עוד קלף. 3. נסו לאסוף כמה שיותר קלפים כדי לנצח במשחק!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

משחק זיכרון חכם ושובב!

רק 10 משחק זכרון חכם ושובב. הכריזו כמה קלפים בכוונתכם להפוך- בין קלף אחד לשלושה. הפכן קלפים בהתאם להכרזתכם. נסו להגיע בעזרת הקלפים שהפכתם לתרגיל חשבוני שתוצאתו 10, ניתן לעשות שימוש בכל פעולת חשבון.

2-6 משתתפים

לגיל 6+

משחק צבעוני בקצב מסחרר

היפטרו מכל הקלפים שלכם על ידי הנחת קלף באותו צבע או אותה צורה. עכשיו אפשר ליהנות ממירוץ הצבעים גם עם הקטנטנים שבחבורה! מירוץ הצבעים קידס מותאם לכל גיל ואינו דורש קריאה – הנאה ממכרת מובטחת!

2-4 משתתפים

לגיל 3+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...