לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
זרוק ת'זבל

זרוק ת'זבל

משחק קלפים ירוק

הפרידו את הזבל לפחי המיחזור ושחקו בחכמה כדי להיפטר מכל הקלפים שבידיכם ולנצח במשחק! הזהרו מחתולי רחוב, משאיות מיחזור וחברים שישלחו אתכם לזרוק את הזבל עבורם!

הצטרפו למהפכה הירוקה במשחק של כיף ואינטראקציה לכל המשפחה.

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 62 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנויות אסטרטגיה
2-6משתתפים
גילאי6+
15 דקות

איך משחקים

1
ערבבו את הקלפים, כל שחקן מקבל 7 קלפים.השאר מונחים כקופה השחקן הראשון מוריד קלף זבל אחד בצבע מסויים (יש 4 צבעים).
2
המשתתף הבא אחריו יכול לבצע מספר פעולות: 1. לפתוח ערימה חדשה של קלפים בצבע שונה ממה שהונח (עד 4 ערימות ב-4 צבעים). 2. להניח את כל הקלפים מידו בצבע שתואם לערימה הפתוחה. 3. להניח קלף מיוחד. בסיום כל תור שחקן מושך קלף מהקופה.
3
השחקן הראשון שנפטר מכל הקלפים שבידיו - מנצח.

אולי יעניין אותך גם

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח!

1+ משתתפים

לגיל 4+

לשתף בחוויות וברגשות

הזמנה לשיתוף בואו נדבר על רגשות. בואו נתאר מה הרגשנו, מה חווינו. בואו נקשיב וננסה לזהות מה אחרים מרגישים. בואו נדבר על מגוון מצבים שכולנו נתקלים בהם, וכל אחד ואחת מאיתנו חווה בדרך שונה. בואו לפתוח!

1+ משתתפים

לגיל 7+

משחק חשיבה חלומי

השתמשו באסטרטגיה, חשיבה מהירה ומעט מזל כדי להעיר את המלכות שנרדמו תחת כישוף שינה! שלפו קלף מלך והוא יחלץ לעזרתכם, אך היזהרו מהשיקויים ומהדרקונים השפלים! המשתתף שמצליח להעיר את מירב המלכות מנצח במשחק!

2-5 משתתפים

לגיל 7+

משחק דרך לכל המשפחה

לא יוצאים לדרך בלי נסיעה טובה – הדרך להעביר את הנסיעה בכיף! נסיעה טובה – משחק דרך לנסיעה שעושה מצב רוח טוב. משחק זה הוא הדרך להעביר נסיעה באווירה חיובית ולעודד את המשפחה כולה לשחק יחד בכיף. נערו את הקובייה והרימו קלף. עליכם למצוא את מה שמצויר על הקלף, אפשר להתחרות זה בזה: כל אחד ירים קלף וינער את הקובייה. רק אם הצליח למצוא את מה שמצויר על הקלף במספר שמראה הקובייה תוך כ-3 דקות, הקלף יישאר ברשותו. הנוסע שצבר הכי הרבה קלפים במהלך הנסיעה – מנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 5+

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...