לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
בלנק ג'ק

בלנק ג'ק

משחק קלפים פיראטי

משחק קלפים פרוע עם פיראט, רשע מרושע ומספר מזל. השתמשו בהם בחכמה או הניחו קלפים כך שסכום הקופה 11 בדיוק. כך תוכלו להיפטר מהקלפים שלכם ולהעביר אותם ליריביכם. ככל שתאלצו את שאר המשתתפים לקחת אליהם יותר קלפים כך תתקרבו לעבר הניצחון!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 72 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח יכולות מתמטיות, טקטיקה
2-5משתתפים
גילאי6+
פיתוח ישראלי
15 דקות

איך משחקים

1
blank-jack01
כל שחקן מקבל שלושה קלפים. שאר הקלפים מונחים בצד ומשמשים כקופה.
2
blank-jack02
הנחת קלף המשלים את ערך הערימה ל-11 מעביר אותה לאחד היריבים. השתמשו בקלף הג’ק כדי להשלים את ערך הערמה אוטומטית ל-11.
3
blank-jack03
הזהרו מקלף הבלנק! אם שחקן אחר מניח אותו על קלף הג’ק שלכם, תהיו חייבים לקחת את הערימה בעצמכם! ככל שתאלצו את המשתתפים האחרים לקחת יותר קלפים כך תתקרבו אל הניצחון. מי שצבר הכי מעט קלפים בסוף המשחק. הוא המנצח!

אולי יעניין אותך גם

מי תופס ראשון?

משחק היגיון וחשיבה המיועד לגילאי 6 +. עליכם להיות הראשונים לגלות מה חסר או זהה בקלפים בעזרת אביזרים נלווים העשויים מעץ. המשחק עוזר לפתח: הבחנה חזותית, מהירות תגובה וזיכרון ויזואלי.

2-8 משתתפים

לגיל 8+

משחק קלפים מטריף

היפכו את הקלפים בזריזות ונסו ליצור "סנדוויצ'ים" עגבניה, חסה, עגבניה והופ! – נוצר סנדווויץ' – הראשון שמניח את ידו על הערימה – זוכה בכולה! אך הזהרו מהגנבים ועצרו את הזללנים – הם עלולים לקחת לכם את ערימת הקלפים מתחת לאף!

2-6 משתתפים

לגיל 6+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח!

1+ משתתפים

לגיל 4+

משחק קלפים נפיץ!

משחק קלפים דינאמי בו כל המשתתפים מנסים להפטר מקלפיהם בסדר עולה או יורד מ 1- ועד 10. הצלחתם-ניצחתם במשחק! אם נתקעתם-לא לדאוג, קלפי השביעיות יכולים לשנות את הכל, אך הזהרו מקלף ה"בום!" אסטרטגיה. ריכוז והרבה הנאה!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...