לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
הרפתקה במבוך

הרפתקה במבוך

משחק חידות גאוני

נסו להימלט מהקירות הנעים והתנינים הטורפים.

היכונו להרפתקה מאתגרת בין קירות המבוך הארור. שקלו את צעדיכם בחוכמה בין הקירות הנעים והמים שורצי התנינים. רק הרפתקן חכם ומנוסה יצליח לצאת מהמבוך הזה בשלום. המשחק מכיל 60 חידות בדרגת קושי עולה.
קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: ,לוח משחק ומכסה 8 חלקי משחק, דמות החוקר, ,הוראות המשחק חוברת הכוללת 60 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: גמישות מחשבתית, יכולת תכנון, חשיבה לוגית, פתרון בעיות, יכולת ריכוז
1+משתתפים
גילאי7+
מתאים לנסיעות
15 דקות

איך משחקים

1
temple-trap01
בחרו חידה.
2
temple-trap02
הזיזו את חלקי הפאזל כך שהחייל שלכם ימצא את הדרך המהירה והבטוחה ביותר אל מחוץ למבוך.
3
temple-trap03
מצאתם את הפתרון הנכון כאשר החייל שלכם יכול לצאת מהמבוך. לרוב החידות יש מספר אפשרויות לפתרון. את אחד הפתרונות האפשריים תוכלו למצוא בסוף חוברת החוקים.

אולי יעניין אותך גם

אפילו לזחלים יש תנאים!

שלושה זחלים רעבים רוצים לאכול מאותו תפוח. האם תצליחו לכופף אותם כך שכולם יסתדרו בתפוח? משחק היגיון שדורש גמישות מחשבתית. הזחלים גמישים וניתנים לכיפוף… וכך גם התפוח. במשחק 60 חידות מרמת מתחילים לרמת מומחים – אתגר התפוח ייתן לכם חומר למחשבה!

1+ משתתפים

לגיל 5+

פאזל חשיבה מאתגר!

פאזל חשיבה בו עליכם לחבר את תשעת הכרטיסים של ארבע הדמויות או הסמלים, כך שייווצר ריבוע המורכב מכל הכרטיסים (שלושה כרטיסים לאורך ושלושה כרטיסים לרוחב) וכל דמות או סמל יופיעו בשלמותם.
שימו לב, ישנן ארבעה דמויות / סמלים שונים. יש להתאים כל כרטיס לכרטיסים המקיפים אותו, ולא רק לאחד מהם עד להשלמת 12 דמויות / סמלים.

1+ משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

הנסיך והנסיכה נמצאים במגדלים נפרדים. האם תוכלו להשלים את המסלול כך שהנסיך והנסיכה יוכלו להיפגש? במשחק מגדלי עץ וחלקי מדרגות מעץ. נסו לבנות את הדרך שתעזור לזוג המלכותי להתאחד. זיכרו, הנסיך והנסיכה יכולים ללכת רק על גגות המבנים או לעלות במדרגות. המשחק כולל חידות מאתגרות בדרגות קושי עולות לשעות של הנאה!

1+ משתתפים

לגיל 4+

משחק חידות גאוני

משחק חשיבה לוגי בדו-מימד ובתלת-מימד, המספק דרך מהנה לבחון את התפיסה המרחבית שלכם. משחק אידאלי לנסיעות בזכות צורתו הקומפקטית.

1+ משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...