לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
פינגווינים

פינגווינים על הקרח

משחק חידות גאוני

חמישה פינגווינים על מדרונות הקרח החלקלקים! האם תצליחו לסדר את המדרונות כך שכל חלקי החידה יתאימו ללוח המשחק? האם תצליחו למקם את כל הפינגווינים במקומם? משחק הגיון מאתגר עם 5 חלקים ייחודיים המשנים את צורתם תוך כדי משחק. המשחק מאתגר כפליים: יש למצוא את המיקום הנכון של כל חלק במשחק, וגם את הצורה הנכונה! בהצלחה!

קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: לוח משחק, 5 חלקי משחק עם פינגווינים, חוברת עם 80 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: יכולת ריכוז, פתרון בעיות, ראיה מרחבית
1+משתתפים
גילאי6+
מתאים לנסיעות
15 דקות

איך משחקים

1
penguine-on-ice01
בחרו חידה.
2
penguine-on-ice02
סדרו את חמשת חלקי המשחק על לוח המשחק זה בצד זה כך שכל החלקים יכנסו לתוך הלוח. שימו לב שכל הפינגווינים ממוקמים בהתאם לחידה. אל תשכחו שחלקי המשחק יכולים לשנות צורה!
3
penguine-on-ice03
לכל חידה פתרון אחד בלבד.

אולי יעניין אותך גם

משחק חידות גאוני

האם תצליחו למקם את כל החלקים הצבעוניים על לוח המשחק? קירות המבוך יסייעו לכם להגיע אל הפתרון. המשחק כולל 120 חידות בדרגת קושי עולה, לוח משחק עם מכסה וספר חידות ופתרונות. היכונו לאתגר ממכר!

1+ משתתפים

לגיל 6+

אתגר קוביות מחייכות

המשחק פרצופים בריבוע מכיל 60 חידות ברמת קושי עולה לשחקן יחיד או שני שחקנים. בכל כרטיס חידה מופיעים מקבץ קוביות בסדר מסוים שעליכם ליצור. סדרו את הפרצופים בקוביות בכיוון הנכון. שורות וטורים של קוביות צריכים להראות פרצופים עם הבעת פנים זהה אך בצבע שונה, או הבעות פנים שונות אך כולם בצבע זהה. בדרך לפתרון החידות תעברו דרך מגוון פרצופים מלאי רגשות, אך כשתצליחו לפתור את החידה, תסיימו תמיד עם חיוך!

1-2 משתתפים

לגיל 8+

משחק חידות גאוני

גירוי מחשבתי מהנה במגוון רמות קושי כולל 120 אתגרים ב 3- מצבי משחק – 2 בדו-ממד IQ-SIX PRO ואחד בתלת-ממד. בתוך קופסת המשחק יש לוח המתאים לאתגרים דו-ממדיים ולאתגרי פירמידה תלת-ממדיים. בגב הקופסה יש לוח בצורת פרפר לאתגרים דו-ממדיים. לכל אתגר יש רק פתרון אחד! משחק קומפקטי, מתאים במיוחד לנסיעות.

1+ משתתפים

לגיל 8+

פתרת ראשון? יצאת גאון

השלימו את הכוכב על ידי שימוש ב – 11 חלקי המשחק הצבעוניים, לאחר הנחת 7 מחסומי דרך על גבי הלוח. גם אם זה נראה לעיתים בלתי אפשרי, תמיד יש לפחות פתרון אחד…אם שיחקתם בעבר במשחק רב-המכר "אתגר בריבוע", תגלו שהחידות של "כוכב האתגרים" מאתגרות עוד יותר! הוספנו לאתגר גם אלמנט חדש ומבריק – כוכב הזהב -הדורש רמה גאונית של שליטה!

1-2 משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...