לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
רגל על רגע

רגל על רגל

משחק רביעיות מצחיק

הרכיבו 11 רביעיות על ידי חיקוי מדוייק של תנוחת הישיבה שעל הקלף – ללא מילים!
משחק מלא הומור ויצירתיות המפתח מוטוריקה גסה ויכולת הבחנה חזותית.
קטגוריה: משחקי חברה, משחקי קלפים
תכולה: 44 קלפים
פיתוח מיומנויות: מוטוריקה גסה ויכולת הבחנה חזותית.
2-4משתתפים
גילאי4+
פיתוח ישראלי
15 דקות

אולי יעניין אותך גם

לשתף בחוויות וברגשות

הזמנה לשיתוף בואו נדבר על רגשות. בואו נתאר מה הרגשנו, מה חווינו. בואו נקשיב וננסה לזהות מה אחרים מרגישים. בואו נדבר על מגוון מצבים שכולנו נתקלים בהם, וכל אחד ואחת מאיתנו חווה בדרך שונה. בואו לפתוח!

1+ משתתפים

לגיל 7+

משחק קלפים פרוע!

משחק מהירות אבחנה וזריזות ידיים שכבש בסערה את חובבי המשחקים. במשחק "טוטם" מעץ ו-80 קלפים עליהם צורות שונות בצבעים שונים. משחק לבעלי מוח מחודד ורפלקסים מהירים כברק.

2-8 משתתפים

לגיל 8+

משחק מילים קסום

המשתתפים במשחק מכשף מכושף הם מכשפים המטילים כישופים באמצעות הרכבת מילים! בתחרות זו, לאותיות כוח כישוף. השתמשו בהן בתבונה כדי לפגוע בכוחם של היריבים ולהוציאם מהמשחק. האחרון שנשאר יהיה למכשף הטוב מכולם. משחק בפיתוח ישראלי!

2-6 משתתפים

לגיל 7+

הטילו את הקוביות. ספרו סיפור.

הטילו את הקוביות וצרו על פי האיורים שלהן סיפורים משלכם! יש אין סוף אפשרויות לסיפור בקוביות, ובכולן תיהנו משעות של כיף יצירתי לכל גיל. במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין בו תשובות לא נכונות. המשחק מתאים כסיפור לפני השינה, לסיפורים בנסיעה, לתרגול הבעה והקשבה, כהשראה ליצירתיות או כדי "לשבור את הקרח" במפגשים חברתיים.   איך משחקים? במשחק עם חברים ובני משפחה, כל אחד בתורו יהיה המסַפֵּר. המסַפֵּר הראשון מטיל את 9 הקוביות. כדאי להתחיל את הסיפור ב"היהֹ היה" ולהמשיך עם סיפור שמקשר בין כל 9 האיורים שבפיאות העליונות של הקוביות. התחילו באיור הראשון שמושך את תשומת לבכם. כדאי להשתמש ב-3 קוביות לפתיחת הסיפור,  3 נוספות לאמצע הסיפור, ו-3 הנותרות לסוף הסיפור.  במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין פה תשובות לא נכונות.  
  • מומלץ על ידי מכון אדלר

1+ משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...