לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
סלט יווני

סלט יווני

מתכון פשוט, משחק גדול!

משחק קלפים של חשבון במטבח. ירקות בכמות של אחד ועד חמש מוחבאים בכיף בתוך מרכיבי הסלט. כל משתתף מנסה להיפטר מכל הקלפים שבידיו. בתורו הוא יכול להניח קלף מידו, בתנאי שאחד ממרכיבי הסלט על הקלף גבוה ממרכיב אחד לפחות בקלף האחרון שהונח על השולחן. פיתוח ישראלי!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 60 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח הבחנה כמותית
2-6משתתפים
גילאי6+
פיתוח ישראלי

איך משחקים

1
GREEK-SALAD-1
כל שחקן מקבל 6 קלפים, השאר משמשים כקופה.
2
GREEK-SALAD-2
כל שחקן, בתורו, מניח קלף המכיל כמות גדולה יותר של ירקות, לפחות מסוג אחד, על גבי הקלף שבראש הערימה הפתוחה.
3
GREEK-SALAD-3
שימו לב! היזהרו מקלפי תבלינים אשר מערבבים את הסלט! כמו כן- קלפי הטבחים יכולים לדרוש ירקות מסוימים בלבד או לפסול ירקות אחרים. המנצח הוא השחקן הראשון שמצליח לסיים את כל הקלפים.

אולי יעניין אותך גם

משחק קלפים נפיץ!

משחק קלפים דינאמי בו כל המשתתפים מנסים להפטר מקלפיהם בסדר עולה או יורד מ 1- ועד 10. הצלחתם-ניצחתם במשחק! אם נתקעתם-לא לדאוג, קלפי השביעיות יכולים לשנות את הכל, אך הזהרו מקלף ה"בום!" אסטרטגיה. ריכוז והרבה הנאה!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

הופכים את הקלף ומוצאים מה משותף!

משחק מהנה של מהירות, ריכוז ויכולת הבחנה. 1. הִפכו את הקלף העליון מהקופה והניחו אותו לצידה. 2. המשיכו לחשוף קלפים בזה אחר זה ונסו לזהות לפחות שני קלפים בעלי מאפיין זהה (צבע, מספר או חיה) בקטגוריה המופיעה בקופה ומשתנה בכל פעם שהופכים עוד קלף. 3. נסו לאסוף כמה שיותר קלפים כדי לנצח במשחק!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

נסו לבנות איש שלג מתאים!

נסו לבנות אישלג מתאים. קחו שישה קלפי אישלג והניחו אותם גלויים. פתחו קלף משימה אחד והניחואותו במרכז השולחן. כל משתתף בתורו, יוסיף קלף אישלג אחד בהתאם להוראות ההרכבה. במידה ואין – קחו קלף נוסף מהקופה. סיימתם לבנות אישלג – הרימו קלף משימה נוסף. המשתתף הראשון שיישאר ללא קלפי אישלג – הוא המנצח!

1-4 משתתפים

לגיל 4+

משחק קלפים מדויק

משחק קלפים מאתגר בו השחקנים מתרגלים פעולות של חיבור וחיסור כדי לזכות בכמות הקלפים הגדולה ביותר. כל המשחק סובב סביב המספר 10, מי שקולע בול, יוצא גדול! מי שמפספס מסתכן בהפסד. מש/חק קליל ומשעשע בו המשתתף צריך להפעיל שיקול דעת ויכולת אסטרטגית על מנת לנצח. השתמשו בקלפיםבחוכמה כדי לטמו ן ליריבים מלכודות ולסלול את דרככם לנצחון מוחץ!

2-8 משתתפים

לגיל 5+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...