לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
פופי לולוי טיקס

פופי לולי טיקס

משחק זכרון משגע!

משחק זיכרון מאתגר. כל משתתף בתורו מרים קלף ומשאיר אותו פתוח. הקלפים מצטברים ועל המשתתפים לזכור את הרצפים שנוצרו ולא לטעות. מי שמרים קלף "בום" לוקח את כל הקלפים הגלויים ומי שמרים קלף "לופ" צריך לחזור על הרצף כשהקלפים הפוכים.

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 60 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח זיכרון
3+משתתפים
גילאי6+
פיתוח ישראלי
15 דקות

אולי יעניין אותך גם

משחק קלפים מידבק

בבית החולים נשמעו אזעקות: טכנאי המעבדה גילו שמכלי הדגימות כבר אינם מלאים כפי שחשבו. המכלים הכילו דגימות של וירוס ניסיוני שכעת משתולל ברחבי הבניין, ורק אתם תוכלו לעצור אותו. משימתכם היא להילחם באומץ במגפה ולמגר ראשונים את הווירוס על ידי בידוד של גוף בריא ומניעת הפצת המחלות הנוראיות. במלחמה הזו, כל האמצעים כשרים. המנצח יזכה בפרסים, והמפסידים יוסגרו לרשויות הבריאות הזועמות. השתמשו בתבונה להשגת הניצחון על ידי סיכול המאמצים של יריביכם.

2-6 משתתפים

לגיל 8+

משחק חברתי מהיר ומותח! בו כל המשתתפים משחקים בו-זמנית ומנסים לתפוס את הכרטיסים באמצעות תופסני הוואקום. היו המהירים והחדים ביותר כדי לזכות בניצחון!

2-4 משתתפים

לגיל 8+

איזה פרצוף הכי מצחיק?

11 פרצופים מצחיקים מופיעים על הקלפים 6, 7 או 8 פעמים. הרימו קלף אחד ונסו להיות הראשונים שיחקו את הפרצוף המצחיק שמופיע הכי הרבה פעמים בקלף. מפתח תפיסה חזותית, מהירות תגובה והבחנה בפרטים קטנים. משחק מגבש למפגשים חברתיים – מתאים לכולם!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

משחק 1 המכיל 5 משחקים שונים!

מהירות, ריכוז וכושר הבחנה. דאבל! מכיל 55 קלפים, 8 סמלים על כל קלף, ותמיד יהיה רק סמל אחד משותף בין כל זוג קלפים שתבחרו! מהרו למצוא את הסמל המשותף לפני שאר השחקנים!

2-8 משתתפים

לגיל 4+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...