לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
אישלג

אישלג

נסו לבנות איש שלג מתאים!

נסו לבנות אישלג מתאים.

קחו שישה קלפי אישלג והניחו אותם גלויים.

פתחו קלף משימה אחד והניחואותו במרכז השולחן. כל משתתף בתורו, יוסיף קלף אישלג אחד בהתאם להוראות ההרכבה. במידה ואין – קחו קלף נוסף מהקופה.

סיימתם לבנות אישלג – הרימו קלף משימה נוסף.

המשתתף הראשון שיישאר ללא קלפי אישלג – הוא המנצח!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 85 קלפים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית
1-4משתתפים
גילאי4+
פיתוח ישראלי
15 דקות

אולי יעניין אותך גם

משחק 1 המכיל 5 משחקים שונים!

מהירות, ריכוז וכושר הבחנה. דאבל! מכיל 55 קלפים, 8 סמלים על כל קלף, ותמיד יהיה רק סמל אחד משותף בין כל זוג קלפים שתבחרו! מהרו למצוא את הסמל המשותף לפני שאר השחקנים!

2-8 משתתפים

לגיל 4+

משחק קלפים מידבק

בבית החולים נשמעו אזעקות: טכנאי המעבדה גילו שמכלי הדגימות כבר אינם מלאים כפי שחשבו. המכלים הכילו דגימות של וירוס ניסיוני שכעת משתולל ברחבי הבניין, ורק אתם תוכלו לעצור אותו. משימתכם היא להילחם באומץ במגפה ולמגר ראשונים את הווירוס על ידי בידוד של גוף בריא ומניעת הפצת המחלות הנוראיות. במלחמה הזו, כל האמצעים כשרים. המנצח יזכה בפרסים, והמפסידים יוסגרו לרשויות הבריאות הזועמות. השתמשו בתבונה להשגת הניצחון על ידי סיכול המאמצים של יריביכם.

2-6 משתתפים

לגיל 8+

משחק קלפים פיראטי

משחק קלפים פרוע עם פיראט, רשע מרושע ומספר מזל. השתמשו בהם בחכמה או הניחו קלפים כך שסכום הקופה 11 בדיוק. כך תוכלו להיפטר מהקלפים שלכם ולהעביר אותם ליריביכם. ככל שתאלצו את שאר המשתתפים לקחת אליהם יותר קלפים כך תתקרבו לעבר הניצחון!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

משחק קלפים נפיץ!

משחק קלפים דינאמי בו כל המשתתפים מנסים להפטר מקלפיהם בסדר עולה או יורד מ 1- ועד 10. הצלחתם-ניצחתם במשחק! אם נתקעתם-לא לדאוג, קלפי השביעיות יכולים לשנות את הכל, אך הזהרו מקלף ה"בום!" אסטרטגיה. ריכוז והרבה הנאה!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...