לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
בול בפוני

בול בפוני

משחק קלפים פרוע!

האם תצליחו להיפטר ראשונים מכל הקלפים שבידכם? תצטרכו רק להתאים את זוגות התספורות הפרועות והצבעוניות. הצמידו קוקו לקוקו, חברו בין חתולים מפונפנים, הצמידו תספורת של מוהיקן למוהיקן. מי שמצליח להיפטר מכל הקלפים – הוא הכי "פרוע"!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 70 קלפים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית, מהירות תגובה
2-6משתתפים
גילאי6+
חדש
12 דקות

איך משחקים

1
WIGOUT01
המשחק בנוי מחמישה סבבים. אין במשחק תורות - כולם משחקים בו-זמנית. מושכים ומורידים קלפים מהר ככל האפשר, עד שאחד מהשחקנים נפטר מכל הקלפים שלו ומכריז: "פרוע!".
2
WIGOUT02
כשהמחלק מכריז על תחילת הסבב, באפשרותכם לבצע אחד משני הצעדים הבאים: * להתחיל ערימה חדשה על ידי הנחת שני קלפים זהים או יותר מבין הקלפים שבידיכם. * להניח קלף זהה לקלפים שבערימה קיימת.
3
WIGOUT03
אם אין לכם קלף זהה להוריד, עליכם לקחת קלף אחד או יותר מהקופה, עד שיהיה לכם קלף להוריד. היפטרו מכל הקלפים והכריזו "פרוע!" לפני כולם. השחקן עם מספר הנקודות הנמוך ביותר בתום חמישה סבבים – מנצח!

אולי יעניין אותך גם

חפשו את האמבות!

האמבות ברחו! האם תצליחו לזהות אותם? מצאו בזריזות האפשרית את האמבה שברחה, תחילה על פי הסימון בקוביית המעבדה, ולאחר מכן לפי הצבע, הצורה והטקסטורה המופיעים על גבי הקוביות.

2-8 משתתפים

לגיל 8+

משחק קלפים פיראטי

משחק קלפים פרוע עם פיראט, רשע מרושע ומספר מזל. השתמשו בהם בחכמה או הניחו קלפים כך שסכום הקופה 11 בדיוק. כך תוכלו להיפטר מהקלפים שלכם ולהעביר אותם ליריביכם. ככל שתאלצו את שאר המשתתפים לקחת אליהם יותר קלפים כך תתקרבו לעבר הניצחון!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

משחק מרעיש ומצחיק!

הרכיבו רביעיות – ללא מילים וללא תנועות ידיים! רק בעזרת השמעת קולות, צלילים ורעשים. המשחק כולל 9 רביעיות כמו: "מה קרה?", "לא מנומס", "יום הולדת" ועוד. בכל רביעייה ארבעה קלפים אותם יש לבקש בעזרת השמעת קולות מתאימים.

2-6 משתתפים

לגיל 5+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו המצאה ששינתה לנו את החיים! מי הממציא? מתי ואיפה זה הומצא?

1+ משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...