לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
קולקטו

קולקטו

משחק צבעוני של תפיסה חזותית

כל 3 כדורים מאותו צבע יזכו אותך בנקודה ויקרבו אותך לניצחון. תכננו מהלכים כדי להצמיד 2 כדורים מאותו צבע וצברו אותם. השחקן שקיבל את מרב הנקודות הוא המנצח!

קטגוריה: משחקי אסטרטגיה
תכולה: לוח משחק, 48 כדורים צבעוניים
פיתוח מיומנויות: ראייה מרחבית, תכנון מהלכים
2-4משתתפים
גילאי7+
15 דקות

איך משחקים

1
collecto01
החליטו מי מתחיל והמשחק ממשיך בסבב נגד כיוון השעון. דחפו שורת כדורים עד קצה הלוח ואספו כדורים מאותו הצבע שהצלחתם להצמיד זה לזה בתורכם.
2
collecto02
הזיזו את הכדורים בצורה אסטרטגית כך שתצליחו להצמיד לפחות 2 כדורים מאותו צבע. צברו כמה שיותר נקודות על ידי איסוף מספר רב יותר של קבוצות כדורים - 3 מאותו צבע.
3
collecto03
דחפו שורת כדורים עד קצה הלוח ואספו כדורים מאותו הצבע שהצלחתם להצמיד זה לזה בתורכם. המשחק מסתיים כאשר לא ניתן יותר להצמיד כדורים במהלך אחד או שניים. כל שלושה כדורים באותו צבע מזכים בנקודה. אם צברת את מספר הנקודות הגבוה ביותר, ניצחת!.

אולי יעניין אותך גם

משחק חשיבה קלאסי

מפולת לבנים הוא משחק בו עליכם לבנות מגדל של לבנים ובכל תור להוציא לבנה מהמבנה מבלי שתהיה מפולת. הראשון שגורם למפולת מפסיד במשחק.

1-4 משתתפים

לגיל 6+

בהרפתקה במסלול

מה קורה לחתול שפוגש כלב?? ומה קורה לפיל שפוגש עכבר?? כל משתתף במשחק מקבל פיל וחתול איתם הוא יוצא להרפתקה כפולה בעולם של צורות עד לקו הסיום.

2-4 משתתפים

לגיל 4+

משחק חשיבה אסטרטגי

כיווצנו את משחק הקוארטו המקורי בגודל, ההנאה נותרה כפי שהייתה! משחק הדורש ריכוז וחדות מחשבה. המטרה הינה להביא את היריב לכך שימסור לידיך כלי שיאפשר לך ליצור שורה, אופקית, אנכית או אלכסונית בעלת מכנה משותף כלשהו משחק עץ מגולף מרהיב ביופיו ועטור פרסים.

2 משתתפים

לגיל 8+

 משחק חשיבה ירוק

מגוון של עצים מתחרים ביניהם לגדול ולהפיץ את זרעיהם באור השמש ביער הקטן והפורה. כאשר קרני השמש נוגעות בעצים הצומחים המגדלים עלים, נצברות נקודות אור, וצל מכסה את הסביבה ואת העצים הנמוכים יותר. כאשר עץ מסיים את מחזור חייו, השחקנים זוכים בנקודות על פי עושר האדמה שבה היה העץ נטוע.

2-4 משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...