לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
IQ-ARROWS

IQ ARROWS

משחק חידות גאוני

עקבו אחר החיצים. מצאו את הפתרון.
IQ-Arrows מציע כיוון אחר לחלוטין… במשחקי חידות!
האם תצליחו למקם את כל חלקי המשחק על גבי הלוח ולכוון את החיצים לפי ההוראות בחידה? שימו לב! כיוון החיצים משתנה עם סיבוב חלקי המשחק. מתאים במיוחד לנסיעה וכולל 120 חידות ברמת קושי עולה.

קטגוריה: משחקי חשיבה, משחקי נסיעה
תכולה: קופסה המשמשת בסיס משחק, 7 חלקי כוכבים צבעונייים, חוברת עם 120 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: יכולת ריכוז, פתרון בעיות, תפיסה מרחבית, חשיבה לוגית
1+משתתפים
גילאי7+
מתאים לנסיעות
15 דקות

איך משחקים

1
IQ-ARROWS01
בחרו חידה.
2
IQ-ARROWS02
הניחו את כל חלקי המשחק על גבי לוח המשחק כך שכיוון החיצים יהיה תואם להוראות החידה שבחרתם.
3
IQ-ARROWS03
לכל חידה יש פתרון אחד בלבד. הפתרונות נמצאים בסוף חוברת ההוראות.

אולי יעניין אותך גם

מי ילחץ אחרון ומי יחגוג ניצחון?

בלוח המשחק 6 שורות של בועות. כל משתתף, בתורו, לוחץ על בועה אחת או יותר. התנאי היחידי הוא שכולם יהיו באותה שורה. מטרת המשחק היא לאלץ את היריב ללחוץ על הבועה האחרונה בלוח המשחק.

1-2 משתתפים

לגיל 6+

אנגלית ENGLISH

Classic BANANAGRAMS The anagram game that drives you bananas!

Addictively simple, and simply addictive, BANANAGRAMS is the fast and frantic word game enjoyed by millions! Players and their opponents aim to use all of their letters to build a word grid in a race to the finish. The first player to use all of their tiles is crowned "Top Banana"!

BANANAGRAMS requires no pencil, paper, or board, and comes in a small portable banana-shaped pouch that's perfect for ages 7 and up —at home or on the go.

לשעות של חשיבה ופיתוח אוצר המילים!

המשחק שזכה להצלחה מסחררת בעולם – משחק מילים המגיע בצורת בננה ובתוכו 144 אריחים באותיות באנגלית. המשחק מתאים לפעילות משפחתית לכל גיל ומסייע בהעשרת אוצר המילים והשפה של המשתתפים. מטרת המשחק היא להרכיב מילים בתצרף. כאשר מספר האותיות קטן ממספר המשתתפים, זהו האות לסיום המשחק. המנצח מכריז בננהגראמס!

1+ משתתפים

לגיל 7+

אתגר מהספרים

סדרו את הספרים ואזנו אותם על המדפים! פאזל תלת-ממדי שבו עליכם לסדר עד 12 ספרים וחתול אחד חכם, כך שהמדף העליון יונח באיזון מושלם. השתמשו בפלס המצורף כדי לוודא שהמדף אכן מאוזן. המשחק כולל 40 חידות מאתגרות ברמות קושי שונות.

1+ משתתפים

לגיל 8+

משחק חידות גאוני

פעם לפני שנים רבות… גלו את קסם האגדה המוכרת בעזרת משחק חידות גאוני, דינמי ותלת-ממדי לגיל הרך. האם תוכלו לעזור לג'ק לטפס במעלה הגבעול אל הטירה בענן? האם תוכלו להפיל את חלקי הפאזל במורד הגבעול כך שיתאימו לתמונה המוצגת בחידה? שימו לב! החלקים מסתובבים כשהם נופלים למטה! ג'ק והאפונים כולל 60 חידות ברמות קושי שונות, וגם ספר תמונות ידידותי למשפחה עם טוויסט מודרני על הסיפור המקורי.

1+ משתתפים

לגיל 4-7

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...