לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
IQ-XOXO

IQ XOXO

משחק חידות גאוני

משחק חשיבה לוגי בדו-מימד ובתלת-מימד, המספק דרך מהנה לבחון את התפיסה המרחבית שלכם. משחק אידאלי לנסיעות בזכות צורתו הקומפקטית.

קטגוריה: משחקי חשיבה, משחקי נסיעה
תכולה: קופסה המשמשת בסיס משחק, 10 חלקי משחק צבעונייים, חוברת עם 120 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: יכולת ריכוז, פתרון בעיות, תפיסה מרחבית, חשיבה לוגית
1+משתתפים
גילאי6+
מתאים לנסיעות
15 דקות

איך משחקים

1
IQ-xoxo01
הוציאו את כל חלקי המשחק והניחו אותם בצד או על גבי המכסה השקוף. בחרו חידה והניחו את חלקי הפאזל כפי שצוין. אין להזיז את חלקי הפאזל המוצגים בחידה.
2
IQ-xoxo02
נסו למלא את החלל הריק בעזרת החלקים שנותרו. שימו לב, תמיד צריך שיהיה "X" ליד "O" הן אופקית והן אנכית.
3
IQ-xoxo03
לכל חידה פתרון יחיד אותו ניתן למצוא בסוף חוברת החידות.

אולי יעניין אותך גם

משחק חידות גאוני

הכנסו לעומק העניין, במשחק הגיון מאתגר ומפתיע! הניחו את כל חלקי הפאזל התלת מימדיים על לוח המשחק באופן שנוצרת תמונה דו מימדית ללא חורים. 120 חידות מאתגרות בדרגות קושי מקל ועד קשה מאוד. משחק קומפקטי להנאה מושלמת גם בנסיעה.

1+ משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

חמישה פינגווינים על מדרונות הקרח החלקלקים! האם תצליחו לסדר את המדרונות כך שכל חלקי החידה יתאימו ללוח המשחק? האם תצליחו למקם את כל הפינגווינים במקומם? משחק הגיון מאתגר עם 5 חלקים ייחודיים המשנים את צורתם תוך כדי משחק. המשחק מאתגר כפליים: יש למצוא את המיקום הנכון של כל חלק במשחק, וגם את הצורה הנכונה! בהצלחה!

1+ משתתפים

לגיל 6+

הטילו את הקוביות. ספרו סיפור.

הטילו את הקוביות וצרו על פי האיורים שלהן סיפורים משלכם! יש אין סוף אפשרויות לסיפור בקוביות, ובכולן תיהנו משעות של כיף יצירתי לכל גיל. במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין בו תשובות לא נכונות. המשחק מתאים כסיפור לפני השינה, לסיפורים בנסיעה, לתרגול הבעה והקשבה, כהשראה ליצירתיות או כדי "לשבור את הקרח" במפגשים חברתיים.   איך משחקים? במשחק עם חברים ובני משפחה, כל אחד בתורו יהיה המסַפֵּר. המסַפֵּר הראשון מטיל את 9 הקוביות. כדאי להתחיל את הסיפור ב"היהֹ היה" ולהמשיך עם סיפור שמקשר בין כל 9 האיורים שבפיאות העליונות של הקוביות. התחילו באיור הראשון שמושך את תשומת לבכם. כדאי להשתמש ב-3 קוביות לפתיחת הסיפור,  3 נוספות לאמצע הסיפור, ו-3 הנותרות לסוף הסיפור.  במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין פה תשובות לא נכונות.  
  • מומלץ על ידי מכון אדלר

1+ משתתפים

לגיל 6+

מי ילחץ אחרון ומי יחגוג ניצחון?

בלוח המשחק 6 שורות של בועות. כל משתתף, בתורו, לוחץ על בועה אחת או יותר. התנאי היחידי הוא שכולם יהיו באותה שורה. מטרת המשחק היא לאלץ את היריב ללחוץ על הבועה האחרונה בלוח המשחק.

1-2 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...