לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
חתלתול סובב בעולם

חתחתול סובב עולם

גרסת מספרים וקוביות

משחק הקלפים הוותיק והאהוב חתחתול בגירסה חדשה עם לוח וקוביות. כעבור למעלה מ-20 שנה מאז יצא לראשונה חתחתול המקורי לשוק, כעת משיק הממציא ג'ק דגנן משחק לוח בגירסה חדשה של מספרים וקוביות, המשלב קבלת החלטות והערכת סיכון-סיכוי! בזכות האפשרות לבחור בכל תור כמה קוביות להטיל, תלמדו שפעמים רבות בחירותיכם משתלמות, ובפעמים אחרות הן מתפספסות עם המזל!

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית, משחקי חברה
תכולה: 45 קלפים (כולל 5 קלפי מפתח), 15 כדורים פורחים, 3 קוביות מספרים, 1 קוביית הפרא, 1 לוח משחק, 1 פסל החת-חירות
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנות זיכרון, שליטה במספרים, פיתוח חוש הסתברותי
2-5משתתפים
גילאי6+
15 דקות

איך משחקים

1
ratatat-roll01
הטילו את הקוביות והתקדמו על גבי הלוח במטרה לאסוף קלפים בערך נמוך (חתולים). בחרו בזהירות כמה קוביות לגלגל, בידיעה שתיקחו את הקלף המונח באזור שבו עצרתם.
2
ratatat-roll02
המשחק מסתיים כאשר לכל השחקנים יהיו 5 קלפים (במשחק של 2 משתתפים) או 4 קלפים (במשחק של 5-3 משתתפים).
3
ratatat-roll03
זהו הזמן לחשוף את הקלפים ולסכם את ערכם. הצלחתם לצבור את הסכום הנמוך ביותר? ניצחתם!

אולי יעניין אותך גם

משחק מפרגן

כמה קל לתת מילה טובה, לפרגן ולשמח מישהו! בזוגות, בקבוצות, בכל מקום וזמן. מתאים לגיבוש קבוצתי, משפחתי וחברתי. הרימו קלף, השלימו את המשפט ופרגנו! מתאים למפגשים עם חברים, משפחה או מכרים. ניתן לשחק במגוון דרכים, ותמיד לתת מילה טובה!

2+ משתתפים

לגיל 8+

מי ילחץ אחרון ומי יחגוג ניצחון?

בלוח המשחק 6 שורות של בועות. כל משתתף, בתורו, לוחץ על בועה אחת או יותר. התנאי היחידי הוא שכולם יהיו באותה שורה. מטרת המשחק היא לאלץ את היריב ללחוץ על הבועה האחרונה בלוח המשחק.

1-2 משתתפים

לגיל 6+

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מחתולים ואוצרות! המשחק המוכר והידוע של ממציא המשחקים הנחשב והידוע ריינר קניציה. בטירת ג'רום ישנו אוצר: שלוש טבעות הקסם שעוברות במשפחה מדור לדור. אלו הטבעות שהוריש הדוד ארתור ג'רום לאל-אל, גול ורובי.  גברת בלום, מנהלת משק הבית הערמומית, תעשה הכל על מנת לזכות באוצר. האם תצליחו למנוע מגברת בלום להשיג את האוצר? האם תצליחו להציל את כראמל, אל-אל, גול, רובי, הלנה וג'יין מידיה של גברת בלום? היזהרו! גברת בלום מסתובבת בטירה. אם היא תתפוס אתכם תצטרכו להתחיל את הכל מהתחלה.

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק זיכרון מתוחכם לקוסמים ומכשפים אמיצים

אתגר הוגוורטס הוא משחק זיכרון מתוחכם שבו כל שחקן מנסה לאסוף את מספר האריחים הגדול ביותר. בתחילת המשחק סדרו את האריחים כשפניהם מטה, בריבוע של שבע שורות ושבעה טורים. כל שחקן בתורו רשאי להמשיך ולחשוף אריחים עד שהוא מחליט לעצור או נאלץ לעצור. אם השחקן עצר מרצונו, הוא רשאי לאסוף סטים של אריחים.

2-5 משתתפים

לגיל 5+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...