לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
צבע על צבע

צבע על צבע

הפכו, בחרו והתאימו בזריזות!

חפשו במהירות כוס שהצבע הפנימי שלה תואם לצבע החיצוני של הכוס בראש המגדל, וצרפו אותה למגדל לפני כולם!
מי שהצליח ראשון להניח את כל הכוסות שלו במגדל, הוא המנצח!
קטגוריה: לכל המשפחה
תכולה: 24 כוסות, בסיס משחק, 1 קוביית התחלה
פיתוח מיומנויות: מיומנות הבחנה, מהירות תגובה
2-4משתתפים
גילאי6+
פיתוח ישראלי
5 דקות

איך משחקים

1
SLAM-CUP01
מקמו את בסיס המשחק במרכז השולחן כך שיהיה מונח במרחק שווה מכל השחקנים.
2
SLAM-CUP02
במשחק של 4 שחקנים, כל שחקן לוקח 6 כוסות בעלות צבע חיצוני זהה, ומניח אותן לפניו כך שהצד הפנימי של הכוסות מוסתר.
3
SLAM-CUP03
לאחר שהכוס הראשונה הונחה על הבסיס, השחקנים יכולים להתחיל לערום את הכוסות התואמות שלהם במגדל הכוסות מהר ככל האפשר. כוס תואמת כאשר צבעה הפנימי זהה לצבעה החיצוני של הכוס בראש המגדל.

אולי יעניין אותך גם

שלושה כבאים את האש מכבים

שריפה פרצה ומאיימת להתקרב אל עבר הבית המפוחד. הכבאים כבר בדרך להצלה. עזרו להם להשיג את האש, והצילו את הבית מהאש הרעה. משחק שיתוף פעולה בו השחקנים משחקים יחד נגד האש. הניצחון הוא משותף, וההנאה כפולה.

2-6 משתתפים

לגיל 3+

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית!

משחק שכולו טירוף, תחרות על מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חכרטיסי אתגר וקוביות מיוחדות: על כל פאה מופיע צירוף צורות שונה. השחקן הראשון שמצליח לסדר את הקוביות כך שיצרו דוגמה המתאימה באופן מושלם לזו שמופיעה בכרטיס האתגר – הוא הזוכה!

מניחים את הכרטיסים במרכז השולחן עם הפנים מטה ומחלקים לכל שחקן סט זהה של 5 קוביות. התחרות מתחילה עם הפיכת הכרטיס העליון. כל השחקנים מנסים להתאים את הקוביות שלהם באופן מדוייק לדוגמה המוצגת בכרטיס, וכמובן לעשות זאת במהירות האפשרית! השחקן הראשון שמצליח ליצור את ההתאמה – זוכה בכרטיס! השחקן בעל כמות הכרטיסים הגדולה ביותר זוכה במשחק.

1-4 משתתפים

לגיל 7+

מפגיזים ומנצחים!

התכוננו להפגיז עם הדסקיות! אקשן וכיף ללא הפסקה!העזרו ברצועה האלסטית , היו מהירים ומדויקים והטיסו את כל הדסקיות לאורך המגרש עד לצד של היריב! השחקן הראשון שמצליח לרוקן את צדו במגרש מנצח בסיבוב , המנצח בשלושה סבבים הוא המנצח במשחק!

2 משתתפים

לגיל 6+

משחק חשיבה קלאסי

משחק קלאסי ומוכר בגרסת ג'מבו שמטרתו היא להוציא דוקים מהערימה מבלי להזיז את המקלות האחרים, כאשר לכל מקל המוצא מקבלים נקודות, בהתאם לצבעיו. המשתתף מחזיק את כל מקלות המשחק יחד ומשחרר אותם בבת אחת, לערימה אקראית של מקלות. המנצח הוא השחקן עם מספר הדוקים הגבוה ביותר! המשחק נמכר בקופסה קשיחה ונוחה, לשמירה על החלקים.

2-4 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...