לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
תפוס תדרקון

תפוס ת'דרקון

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מדרקונים!

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מדרקונים! המשחק המוכר והאהוב של ממציא המשחקים הנחשב והידוע, ריינר קניציה. קבוצת דרקונים החביאה שלל אוצרות במרתפי הטירה, האם תצליחו להציל את האוצרות בזהירות ובשקט, מבלי להעיר את הדרקונים?

קטגוריה: לכל המשפחה, אפיקומן, משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 49 אריחי משחק בחלוקה הבאה: 4 רכבות, 4 כדורים, 4 בובות, 6 רובוטים, 8 תיבות אוצר, 8 יהלומים, 3 עכבישים, 12 דרקונים.
פיתוח מיומנויות: זיכרון, תפיסה חזותית, יכולת קבלת החלטות
2-5משתתפים
גילאי5+
15 דקות

איך משחקים

1
TREASURE-OF-THE-DRAGON01
סדרו את הקלפים על גבי השולחן בריבוע גדול, של 7 שורות ו-7 טורים. כל שחקן בתורו חושף קלפים, כאשר המטרה היא לחשוף מבלי להיתקל בדרקון או עכביש.
2
TREASURE-OF-THE-DRAGON02
השחקן רשאי להמשיך ולחשוף קלפים עד שהוא מחליט לעצור, או שנאלץ לעצור כי הפך דרקון או עכביש. הפכתם קלף של דרקון - נתפסתם על ידי הדרקון! אז תאלצו להחזיר את כל הקלפים בחזרה ולהפסיד את תורכם.
3
TREASURE-OF-THE-DRAGON03
אם הצלחתם לחשוף את הדרקון לפני שחשפתם קלפים אחרים, תזכו בקלף הדרקון. אם השחקן עצר מרצונו הוא רשאי לאסוף סטים של אוצרות שחשף. קלפי יהלומים ודרקונים ניתן לאסוף אחד-אחד, בקלפי תיבות האוצר יש לחשוף 4 תיבות אוצר. המשחק מסתיים כאשר רק שלושת העכבישים נותרו על גבי השולחן.

אולי יעניין אותך גם

משחק חשיבה קלאסי

המשחק המוכר והאהוב – לכל המשפחה! המטרה היא לזכות במספר הנקודות הגבוה ביותר באמצעות שליפה של דוקים מהערימה מבלי להזיז את יתר הדוקים. • מחזיקים את הדוקים ומשחררים בבת אחת בערימה אקראית. • לאחר מכן מנסים להוציא כמה שיותר דוקים בזה אחר זה, מבלי להזיז את הדוקים האחרים שבערימה. • תורו של משתתף מסתיים כאשר הזיז יותר מדוק אחד בו-זמנית. • בסוף התור מסכמים את מספר הנקודות שהצליח כל משתתף לצבור בהתאם לניקוד: דוק שחור = 100 נקודות דוק כחול = 50 נקודות דוק אדום = 30 נקודות דוק ירוק = 20 נקודות דוק צהוב = 10 נקודות • המשתתף בעל מספר הנקודות הגבוה ביותר הוא המנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

משחק מהיר של שאלות חכמות

אוהבים חיות? 10 מי יודע הוא משחק ניחושים מושלם! הוא טורף? היא יכולה לעוף? שאלו עד 10 שאלות של כן/לא, והשתמשו בקלפי הרמז. השחקן/ית או הקבוצה שיזכו ב-7 קלפי משחק – הם המנצחים!

2+ משתתפים

לגיל 6+

משחק חשיבה קלאסי

משחק קלאסי ומוכר בגרסת ג'מבו שמטרתו היא להוציא דוקים מהערימה מבלי להזיז את המקלות האחרים, כאשר לכל מקל המוצא מקבלים נקודות, בהתאם לצבעיו. המשתתף מחזיק את כל מקלות המשחק יחד ומשחרר אותם בבת אחת, לערימה אקראית של מקלות. המנצח הוא השחקן עם מספר הדוקים הגבוה ביותר! המשחק נמכר בקופסה קשיחה ונוחה, לשמירה על החלקים.

2-4 משתתפים

לגיל 6+

תפיסה חזותית בריבוע

המשחק מפתח יכולת הבחנה, תכנון ופתרון בעיות, חשיבה אסטרטגית ולוגית, למידה תוך כדי משחק והנאה. הילדים יגלו עולם של תבניות ויצירתיות וירצו לחזור למשחק שוב ושוב.

2-4 משתתפים

לגיל 3+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...