לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מה בתמונה

מה בתמונה

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח!

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית, משחקי חברה, משחקי קלפים, משחקי קלפים +
תכולה: 55 קלפים, קלף הוראות, קובייה, שעון חול
פיתוח מיומנויות: זיכרון ותפיסה חזותית
1+משתתפים
גילאי4+
10 דקות

איך משחקים

1
mabatmuna01
משחק ליחיד או יותר! לוקחים כרטיס ומתבוננים בתמונה. נסו לזכור כמה שיותר פרטים.
2
mabatmuna02
יחיד: הפוך את הכרטיס והשב על השאלות. אם ענית נכון על כל השאלות השאר את הכרטיס אצלך. אם לא, החזר אותו לקופסא. המטרה היא לאסוף כמה שיותר קלפים.
3
mabatmuna03
שניים או יותר משתתפים: אחרי שאחד המשתתפים התבונן בפרטי הכרטיס, הוא מעביר אותו לשחקן הבא, ומטיל את הקוביה. לאחר מכן הוא משיב על השאלה שמספרה יצא בקוביה. אם ענה נכון הכרטיס נשאר אצלו. אם טעה, הכרטיס חוזר לקופסא והתור עובר

אולי יעניין אותך גם

משחק חשיבה קלאסי

המשחק המוכר והאהוב – לכל המשפחה! המטרה היא לזכות במספר הנקודות הגבוה ביותר באמצעות שליפה של דוקים מהערימה מבלי להזיז את יתר הדוקים. • מחזיקים את הדוקים ומשחררים בבת אחת בערימה אקראית. • לאחר מכן מנסים להוציא כמה שיותר דוקים בזה אחר זה, מבלי להזיז את הדוקים האחרים שבערימה. • תורו של משתתף מסתיים כאשר הזיז יותר מדוק אחד בו-זמנית. • בסוף התור מסכמים את מספר הנקודות שהצליח כל משתתף לצבור בהתאם לניקוד: דוק שחור = 100 נקודות דוק כחול = 50 נקודות דוק אדום = 30 נקודות דוק ירוק = 20 נקודות דוק צהוב = 10 נקודות • המשתתף בעל מספר הנקודות הגבוה ביותר הוא המנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

הפכת, התאמת, ניצחת!

משחק מהנה וחוצה דורות לחדי הבחנה ומהירי מחשבה. המשחק כולל לוחות משחק ואריחים עם דמויות מעולמו של הארי פוטר. נסו לפענח באיזה צד של האריח עליכם להשתמש כדי להשלים את הלוח. נשמע פשוט? תופתעו לגלות עד כמה המשחק מאתגר וממכר!

1-4 משתתפים

לגיל 5+

במשימה משותפת!

עזרו לינשופונים לעוף בחזרה אל הקן לפני שהשמש תזרח. בחרו צבע ועופו אליו. אם קיבלתם כרטיס של שמש, היא תזרח מהר יותר. עזרו לכל הינשופונים לחזור הביתה לפני הזריחה ותנצחו. משחק של שיתוף פעולה שיגרום לכם לשרוק!

2-4 משתתפים

לגיל 4+

אדריכלי הערים ביוון העתיקה מתחרים ביניהם על תכנון עיר רבת עושר ותהילה. האדריכלים הם אתם, ועליכם לבנות בעיר בתים, שווקים, מקדשים, גנים וכיכרות לפי תכנון הרמוני וחכם, ולהוביל את עירכם לניצחון!

1-4 משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...