לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
domino-6-num

דומינו 6 – מספרים

משחק חשיבה קלאסי

דומינו הנו אחד מהמשחקים הקלאסיים הנפוצים ביותר בעולם. אסטרטגיה, זיכרון ומזל חיוניים להצלחה וניצחון במשחק קלאסי זה, אשר ריתק ומרתק שחקנים עד ימינו. שדרגו את חוויית המשחק באמצעות חלק נוסף שמצורף לערכה, וחלקי דומינו עם מספרים צבעוניים המקלים על מהלך המשחק.

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי חברה, קלאסיקה
תכולה: 28 אבני משחק עם מספרים מ 0- עד 6
פיתוח מיומנויות: חשיבה אסטרטגית, לוגיקה ויכולת קבלת החלטות
2-4משתתפים
גילאי6+
10 דקות

אולי יעניין אותך גם

לשתף בחוויות וברגשות

הזמנה לשיתוף בואו נדבר על רגשות. בואו נתאר מה הרגשנו, מה חווינו. בואו נקשיב וננסה לזהות מה אחרים מרגישים. בואו נדבר על מגוון מצבים שכולנו נתקלים בהם, וכל אחד ואחת מאיתנו חווה בדרך שונה. בואו לפתוח!

1+ משתתפים

לגיל 7+

משחק קוביות מהיר לכל המשפחה

משחק קוביות פשוט ומהיר. זרקו את הקוביות וסמנו בהתאם ספרות על לוח המשחק שלכם. ככל שתסמנו יותר ספרות כך תרוויחו יותר נקודות. הימנעו מנקודות הקנס ושימו לב למהלכים של שאר המשתתפים. משחק מותח ומאתגר לכל המשפחה. מפתח שיקול דעת ויכולות אסטרטגיות.

2-5 משתתפים

לגיל 8+

משחק חשיבה חלומי

השתמשו באסטרטגיה, חשיבה מהירה ומעט מזל כדי להעיר את המלכות שנרדמו תחת כישוף שינה! שלפו קלף מלך והוא יחלץ לעזרתכם, אך היזהרו מהשיקויים ומהדרקונים השפלים! המשתתף שמצליח להעיר את מירב המלכות מנצח במשחק!

2-5 משתתפים

לגיל 7+

סט 200 חלקים מהודר

משחק לכל המשפחה, אחד המשחקים הפופולריים ביותר הודות לביצוע ולמבנה האיכותי של הערכה. סט נייד זה כולל 200 שבבי קזינו איכותיים בצבעים שונים. הסט כולל גם חבילה אחת של קלפי משחק והוא שוכן בתיק אלומיניום אלגנטי. תמיד תהיה מוכן לטורניר עם סט פוקר זה בן 200 חלקים, משחק קלאסי לשעות של הנאה.

2+ משתתפים

לגיל 10+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...