לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
classic world

חילזון גרירה מסתובב

צעצועי התפתחות מעץ

צעצוע גרירה לילדים שמתחילים ללכת באופן עצמאי.
כשמושכים אותו החילזון זוחל והגלגל עם החרוזים מסתובב בתנועה מהפנטת. החילזון הופך להיות חברו הטוב ביותר של הילד שמלווה אותו בכל מקום.

קטגוריה: צעצועי עץ
תכולה: 2 חלקים
פיתוח מיומנויות: תפישה חזותית, הבחנה בפרטים, מוטוריקה
1+משתתפים
גילאי2+

אולי יעניין אותך גם

צעצועי התפתחות מעץ

ערכת קוביות ובה 100 קוביות הכוללות דמויות מרהיבות ומבנים עירוניים ועוד 20 חלקי פאזל רצפה. הקוביות עשויות מעץ ומיוצרות בחומרים ידידותיים לסביבה. המשחק מפתח את הסקרנות של ילדיכם, תוך שיפור תיאום עין-יד. הילדים מזהים ומתאימים את הדמויות למבנים הרלוונטיים בסביבה העירונית.

1+ משתתפים

לגיל 3+

צעצועי התפתחות מעץ

משחק מקסים עשוי עץ איכותי הכולל 12 חלקים, הילדים ישחילו צורות על חוט או על מקל. כולל מחט מעץ שמקלה על ההשחלה. המשחק מפתח את הדמיון והיצירתיות עובד על מוטוריקה עדינה. מגיל 18 חודשים ומעלה.

1+ משתתפים

לגיל 18 חוד'+

צעצועי התפתחות מעץ

דינג-דונג! דינג-דונג! 2 צעצועים בערכה אחת שמפתחים את יכולות ההאזנה לצלילים שונים המופקים מחלקי המשחק. הניחו את הכדור בחור, הכו בו בעזרת הפטיש והאזינו לצליל. תוכלו גם להפוך את הבסיס ולהשתמש בפטיש בלבד על מנת להפיק צלילים.

1+ משתתפים

לגיל 1+

צעצועי התפתחות מעץ

האם כבר גיליתם את סוד הקוביות? עודדו את ילדיכם לגלות אותו בעצמם במגוון דרכים: שקשוק, לחיצה, האזנה, מגע והתבוננות. הערכה מציעה לילדים בגילים שונים הנאה מרובה בשילוב אפקטים מרהיבים – שמיעתיים וחזותיים.

1+ משתתפים

לגיל 18 חוד'+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...