לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
akin

תפוס ת'קשר

משחק חברתי מהיר ומותח! בו כל המשתתפים משחקים בו-זמנית ומנסים לתפוס את הכרטיסים באמצעות תופסני הוואקום. היו המהירים והחדים ביותר כדי לזכות בניצחון!

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית, משחקי חברה, משחקי קלפים, משחקי קלפים +
תכולה: 50 כרטיסי מאפיינים סגולים (שמות תואר) 50 כרטיסי עצמים כתומים (שמות עצם) 8 תופסני וואקום
פיתוח מיומנויות: תיאום עין-יד, מיומנות הבחנה, מהירות תגובה, תכנון ופתרון בעיות, חשיבה לוגית
2-4משתתפים
גילאי8+
20 דקות

איך משחקים

1
akin01
ישנן שתי דרכים לשחק: ניתן לסדר את כרטיסי המאפיינים (סגולים) בריבוע במבנה של 4X4 עם הפנים מעלה, ולפתוח בכל תור רק כרטיס עצמים אחד. או להיפך לסדר את כרטיסי העצמים (כתומים) באותה צורה ולפתוח בכל תור כרטיס מאפיינים אחד. החזיקו את תופסני הוואקום שלכם, כדי להיות הראשונים שתופסים 2 כרטיסים הקשורים לכרטיס שנחשף!
2
akin02
לעצמים ישנם מאפיינים שניתן לקשר אליהם, לדוגמא: זוהר לירח או רטיבות לבוץ.
3
akin03
במשחק משתמשים ביכולות האסוציאטיביות כדי למצוא עצמים ומאפיינים הקשורים זה לזה – וכך יוצרים סטים. לאחר 10 סבבים של המשחק סופרים מי מהמשתתפים זכה במירב הסטים – אותו המשתתף מנצח במשחק! אם ישנו תיקו משחקים סבב נוסף עד ל"שבירת התיקו".

אולי יעניין אותך גם

כראמל – מה זה השטויות האלה? האם תצליחו להיפטר ראשונים מכל הקלפים שבידכם? תצטרכו רק להתאים את הדמויות האהובות והמגוונות מסדרת "כראמל". הצמידו רובי ורובי, חברו את גברת בלום לעצמה, והצמידו את כראמל לכראמל. מי שמצליח להיפטר מכל הקלפים מכריז "מה זה השטויות האלה?".

2-6 משתתפים

לגיל 6+

תפיסה חזותית פורצת גבולות!

Q-bitz אקסטרים ייקח אתכם במסלול מחשבתי מלא אתגרים בתפיסה החזותית. עליכם לפענח את החידות וליצור את הצורות המופיעות על כרטיסי החידות באמצעות סט של 16 קוביות של צורות מופשטות וגיאומטריות.

2-4 משתתפים

לגיל 8+

מי יהיה הראשון שיחזיר את כל הכבשים לדיר?

המשתתפים מתחרים מי יהיה הראשון שיחזיר את כל הכבשים לדיר? משחק זכרון ותכנון המשלב תרגילי חיבור וחיסור פשוטים. שימוש נכון בקלפים המיוחדים ומעט מזל מביאים את הניצחון! משחק בפיתוח ישראלי.

2-6 משתתפים

לגיל 6+

תעוזה בלב ים!

איזרו אומץ וגלו את האי הנעלם! הצטרפו לקבוצת הרפתקנים אמיצים במשימה מאתגרת במיוחד, למציאת 4 אוצרות עתיקים על האי המסוכן. מהרו לאסוף את האוצרות לפני שהאי נעלם וטובע במעמקים. שימו לב! רק שיתוף פעולה עם חברי הקבוצה יצליח להציל את כולכם מסכנות האי. משחק סוחף של שיתוף פעולה!

2-4 משתתפים

לגיל 10+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...