לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
NORTH-POLE

הרפתקה בקוטב – מסע האסקימואים

משחק חידות גאוני

השאירו את הדגים במים ואת דובי הקוטב על הקרח!

משחק חשיבה מאתגר המכיל שתי גרסאות משחק: אחת כאשר האסקימואי יושב בתוך סירת קאנו על המים, והשנייה כאשר האסקימואי עומד על הקרח. בכל גרסה פתרון החידה שונה לחלוטין! מסע האסקימואים כולל 80 כרטיסי חידה מאתגרים המבטיחים לכם שעות של הנאה.

קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: לוח משחק, 6 חלקי משחק, 80 כרטיסי חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: ראייה מרחבית, יכולת תכנון, פתרון בעיות, יכולת ריכוז, יכולת הבחנה
1+משתתפים
גילאי6+
מתאים לנסיעות

איך משחקים

1
NORTH-POLE01
בחרו כרטיס חידה והניחו אותו על גבי לוח המשחק. שימו לב, יש שתי גרסאות לכל חידה: אחת כאשר האסקימואי יושב בתוך סירת קאנו והשנייה כאשר הוא עומד על קרח. בחרו עם איזה אסקימואי תרצו לשחק – לא ניתן לשחק עם שניהם יחד.
2
NORTH-POLE02
הניחו את 6 חלקי הפאזל עם האסקימואי שבחרתם על כרטיס החידה. א. הדגים צריכים להיות מונחים במים ב. דובי הקוטב צריכים להיות מונחים על הקרח ג. האסקימואי העומד חייב להיות מונח על הקרח; האסקימואי שיושב בתוך סירת קאנו חייב להיות מונח על המים האזורים השקופים (ללא איור עליהם) יכולים להיות מונחים על קרח או על מים
3
NORTH-POLE03
לאחר שפתרתם את החידה, תוכלו לעבור לחידה הבאה עם האסקימואי שבחרתם או שתנסו לפתור את אותה החידה כאשר אתם משחקים עם האסקימואי השני. על אף שהחידה הינה זהה, הפתרון יהיה שונה לחלוטין. זכרו, לא ניתן לשחק עם שני חלקי הפאזל של האסקימואים לפתרון אותה החידה.

אולי יעניין אותך גם

משחק חידות גאוני

עזרו לארנבים להימלט מהשועלים! האם תוכלו לעזור לארנבים לקפוץ ולהגיע למקום מבטחים? השתמשו בארנבים נוספים, פטריות ואפילו בשועלים כדי לקפוץ על גבי הלוח ולהגיע לגומחות שלהם בבטחה.

1+ משתתפים

לגיל 7+

כוח המוח הוא המפתח להגנה על האבירים שלכם

האם תצליחו למקם את כל החומת כדי להגן על האבירים הכחולים שלכם מפני הפולשים האדומים? גלו את המשחק המאתגר הזה עם חומות, אבירים ו-80 חידות בדרגת קושי עולה.

1+ משתתפים

לגיל 8+

משחק חידות גאוני

האם תצליחו למקם את כל החלקים הצבעוניים על לוח המשחק? קירות המבוך יסייעו לכם להגיע אל הפתרון. המשחק כולל 120 חידות בדרגת קושי עולה, לוח משחק עם מכסה וספר חידות ופתרונות. היכונו לאתגר ממכר!

1+ משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

התחילו להעמיס! עזרו למשאיות להעמיס את כל קוביות המשא, כך שיוכלו להוביל אותן? המשחק מתפתח בהדרגה יחד עם כישורי ילדכם. פעוטות בד"כ משחקים עם המשאיות, מעמיסים את הקוביות ומרוקנים את תא המטען. ילדים גדולים יותר פותרים את החידות ומתקדמים ב-48 השלבים המתחילים בדרגת קושי קלה והופכים לקשים יותר בהמשך.
משאית 3, קודם צעצוע.. ואח"כ משחק!

1+ משתתפים

לגיל 3+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...