לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
באנר פוליפולו הארי פוטר

פליפולו – הארי פוטר

הפכת, התאמת, ניצחת!

משחק מהנה וחוצה דורות לחדי הבחנה ומהירי מחשבה. המשחק כולל לוחות משחק ואריחים עם דמויות מעולמו של הארי פוטר. נסו לפענח באיזה צד של האריח עליכם להשתמש כדי להשלים את הלוח. נשמע פשוט? תופתעו לגלות עד כמה המשחק מאתגר וממכר!

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית, משחקי חשיבה
תכולה: 4 סטים של 12 אריחי חיות ו-6 לוחות דו-צדדיים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית, פתרון בעיות
1-4משתתפים
גילאי5+
חדש
פיתוח ישראלי
15 דקות

איך משחקים

1
פוליפולו קלפים הארי פוטר
כל שחקן מקבל 12 אריחי דמויות דו־צדדיים עם מסגרת בצבע שבחר.
2
פוליפולו - לוח הארי פוטר
הופכים את לוח המשחק ומנסים להציב את אריחי הדמויות במיקומים התואמים על הלוח.
3
פוליפולו - לוח הארי פוטר
הראשון שמסיים להניח את כל הדמויות על הלוח - מנצח!

אולי יעניין אותך גם

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מחתולים ואוצרות! המשחק המוכר והידוע של ממציא המשחקים הנחשב והידוע ריינר קניציה. בטירת ג'רום ישנו אוצר: שלוש טבעות הקסם שעוברות במשפחה מדור לדור. אלו הטבעות שהוריש הדוד ארתור ג'רום לאל-אל, גול ורובי.  גברת בלום, מנהלת משק הבית הערמומית, תעשה הכל על מנת לזכות באוצר. האם תצליחו למנוע מגברת בלום להשיג את האוצר? האם תצליחו להציל את כראמל, אל-אל, גול, רובי, הלנה וג'יין מידיה של גברת בלום? היזהרו! גברת בלום מסתובבת בטירה. אם היא תתפוס אתכם תצטרכו להתחיל את הכל מהתחלה.

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק זיכרון מתוחכם לקוסמים ומכשפים אמיצים

אתגר הוגוורטס הוא משחק זיכרון מתוחכם שבו כל שחקן מנסה לאסוף את מספר האריחים הגדול ביותר. בתחילת המשחק סדרו את האריחים כשפניהם מטה, בריבוע של שבע שורות ושבעה טורים. כל שחקן בתורו רשאי להמשיך ולחשוף אריחים עד שהוא מחליט לעצור או נאלץ לעצור. אם השחקן עצר מרצונו, הוא רשאי לאסוף סטים של אריחים.

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק למהירי מבחנה

מהומה במעבדה! עיזרו לד"ר יוריקה להכין את התרכובות שלו! העבירו את הכדורים הצבעוניים ממבחנה למבחנה מבלי לגעת בהם באמצעות הידיים כך שתיווצר הנוסחה המתאימה. מי שהצליח להגיע לפתרון הנכון במהירות גדולה מזו של שאר השחקנים, מכריז "יוריקה"! וזוכה בקלף. נסו להשתמש בהיגיון, חשיבה מהירה והבחנה חזותית כדי ליצור את הנוסחאות המתאימות.

2-4 משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

חמישה פינגווינים על מדרונות הקרח החלקלקים! האם תצליחו לסדר את המדרונות כך שכל חלקי החידה יתאימו ללוח המשחק? האם תצליחו למקם את כל הפינגווינים במקומם? משחק הגיון מאתגר עם 5 חלקים ייחודיים המשנים את צורתם תוך כדי משחק. המשחק מאתגר כפליים: יש למצוא את המיקום הנכון של כל חלק במשחק, וגם את הצורה הנכונה! בהצלחה!

1+ משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...