לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
לשבת לקום

לשבת לקום

משחק בתנועה מלהיב ואנרגטי

סדרת משחקים שעושים מצב רוח טוב!

6 דמויות בתנועות שונות מופיעות 8/9/10 על כל קלף.

עומדים מסביב לשולחן או יושבים במעגל. מרימים קלף מהערמה ומנסים להיות הראשונים שיחקו את התנועה שעושה הדמות שמופיעה הכי הרבה פעמים על הקלף!

מצחיק וכיף לשחק עם חברים ומשפחה בכל קבוצה ובכל גיל!

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי חברה, משחקי קלפים
תכולה: 60 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח תפיסה חזותית, מהירות תגובה ומוטוריקה גסה.
2-6משתתפים
גילאי5+
חדש
פיתוח ישראלי
15 דקות

איך משחקים

1
LASHEVET03
המשחק כולל 6 דמויות בתנועות שונות המופיעות 8/9/10 פעמים על כל קלף. בחרו מרחב מתאים למשחק - שולחן (גבוה או נמוך) שכל המשתתפים יוכלו לעמוד סביבו ולנוע בחופשיות או במקום שניתן לשבת בו במעגל.
2
LASHEVET02
הרימו קלף מהערמה ונסו להיות הראשונים לחקות את התנועה שעושה הדמות שמופיעה הכי הרבה פעמים על הקלף! חכו את התנועה שזמות זו עושה.
3
LASHEVET01
הצלחתם לזהות ולחקות ראשונים? הקלף שלכם. הצלחתם לאסוף 10 קלפים - ניצחתם!

אולי יעניין אותך גם

משחק קלפים עם אופי

יצורים צבעוניים ומיוחדים שהגיעו לכבוש את ליבכם, אך עליכם ראשית להצליח וללכוד אותם. אספו קלפים ע"י התאמת שני קלפים זהים בכל קצה של השורה. נשמע פשוט, אך אל תתנו ליצורים החביבים להטעות אתכם, חלקם יעלמו לפני שיפגשו את הפרצופון הזהה להם! אספו מספר רב יותר של קלפים כדי לנצח במשחק ולהפוך לראש-הפרצופונים!

2-6 משתתפים

לגיל 6+

משחק דרך לכל המשפחה

לא יוצאים לדרך בלי נסיעה טובה – הדרך להעביר את הנסיעה בכיף! נסיעה טובה – משחק דרך לנסיעה שעושה מצב רוח טוב. משחק זה הוא הדרך להעביר נסיעה באווירה חיובית ולעודד את המשפחה כולה לשחק יחד בכיף. נערו את הקובייה והרימו קלף. עליכם למצוא את מה שמצויר על הקלף, אפשר להתחרות זה בזה: כל אחד ירים קלף וינער את הקובייה. רק אם הצליח למצוא את מה שמצויר על הקלף במספר שמראה הקובייה תוך כ-3 דקות, הקלף יישאר ברשותו. הנוסע שצבר הכי הרבה קלפים במהלך הנסיעה – מנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 5+

מי שזוכר לוקח!

מסכנות המפלצות, הן בעצם ראש אחד גדול ועדיין הן הצליחו לשכוח איך קוראים להן! כדי לעזור להן כל מה שעליכם לעשות הוא להמציא להן שמות… ולזכור אותם! בערימת הקלפים מסתתרות 12 מפלצות, אם בתורכם מופיעה מפלצת חדשה המציאו לה שם – זה יכול להיות כל שם שעולה בראשכם! אבל אם מופיעה מפלצת שכבר נתנו לה שם? אז הגיע הזמן לאמץ את הזיכרון ולהזכר! כל המשתתפים מנסים להיות הראשונים לקרוא בשמה. רק שימו לב לא להתבלבל! המשתתף הראשון שקורא בקול את שמה של המפלצת מקבל את כל קלפי המפלצות הפתוחים. המשתתף שזכה במירב קלפים – מנצח במשחק!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

מי ילחץ אחרון ומי יחגוג ניצחון?

בלוח המשחק 6 שורות של בועות. כל משתתף, בתורו, לוחץ על בועה אחת או יותר. התנאי היחידי הוא שכולם יהיו באותה שורה. מטרת המשחק היא לאלץ את היריב ללחוץ על הבועה האחרונה בלוח המשחק.

1-2 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...