לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
אריחי הקסם באנר

אריחי קסם

משחק אסטרטגיה של אריחים עתיקים

משחק המשלב אסטרטגיה ותפיסה חזותית.
אל תשאירו אף אריח במקום!
תשעה אריחים מסתוריים מונחים לפניכם בתבנית. סדרו אותם כך שיהיו תואמים לתבנית שבקלפים שבידכם. אך שימו לב! בכל תור שבו הפכתם או הזזתם אריח עליכם לוותר על קלף. צברו כמה שיותר נקודות, והניצחון שלכם יהיה חקוק באבן!

קטגוריה: משחקי אסטרטגיה
תכולה: 9 אריחים 72 קלפי משחק 5 קלפי מפתח
פיתוח מיומנויות: אסטרטגיה תפיסה חזותית
1-5משתתפים
גילאי8+
20 דקות

איך משחקים

1
אריחי הקסם משחק
סדרו את 9 האריחים הדו צדדיים באופן אקראי על השולחן בסידור של 3*3. חלקו לכל שחקן 4 קלפים וקלף מפתח. הניחו את הקלפים הנותרים בערימה מעל סידור האריחים.
2
אריחי הקסם משחק
בכל תור ניתן לבצע סוג אחד של פעולות מתוך 3 האפשרויות הבאות, בהתאם למספר הקלפים שברשותכם: שינוי סדר האריחים/הפיכת אריחים או זכייה בנקודות או דילוג על תור.
3
אריחי הקסם משחק
כל קלף מציג סידור אריחים שונה ומספר נקודות. על מנת לזכות בנקודות המצוינות על הקלף תצטרכו להתאים בין דוגמאות האריחים והכיוון שלהם כפי שהם מופיעים על גבי הקלף, לבין האריחים בסידור שעל השולחן. כאשר אחד השחקנים צובר מספר קלפים שמציין את סיום המשחק סופרים נקודות. השחקן שצבר את מרב הנקודות מנצח.

אולי יעניין אותך גם

הישרדות במדבר!

היכונו להרפתקאה מאתגרת בה משימתכם היא למצוא מכונה מעופפת אגדית מתחת להריסות עיר מדברית עתיקה. שיתוף פעולה ועזרה הדדית חיוניים בכדי להנצל מסופת החול האימתנית והחום הלוהט!

2-5 משתתפים

לגיל 10+

משחק חשיבה אסטרטגי

משחק חשיבה מקורי המבוסס על כללים פשוטים. המטרה היא להיות המשתתף הראשון שיוצר שורת קוביות הנושאות את סימנך. כל משתתף בתורו שולף קוביה ובאמצעותה דוחק שורה שלמה. פני המשחק משתנים ללא הרף!

2-4 משתתפים

לגיל 8+

מסע בין דרקונים

זוכה פרס משחק השנה בתערוכה בקאן בקטגוריית הילדים! זכיתם להיות סיירי דרקונים וקיבלתם הזדמנות לחפש את היצורים האלה ברחבי אי הדרקונים המסתורי. סיירו באי בין האזורים השונים, וחפשו כמה שיותר גורי דרקונים. אך שימו לב, אינכם סיירי הדרקונים היחידים באזור… מי יהיה השחקן שימצא הכי הרבה גורי דרקונים?

2-4 משתתפים

לגיל 5+

בונים ממלכה משובחת

אתם המלכים הרוצים להרחיב את ממלכתכם.
עליכם לסקור ולבדוק שטחים: שדות חיטה, אגמים והרים, במטרה לזהות את השטחים המשובחים ביותר. אבל היזהרו! מלכים אחרים חושקים באותם שטחים.

2-4 משתתפים

לגיל 8+

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...