לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
כרמל רצף מנצח משחק

כראמל+ויש רצף מנצח

גברת בלום המרושעת מצאה את קופסת התמונות הסודית של כראמל ובלגנה אותה. עזרו לויש לעשות סדר בבלגן לפני שכראמל יגלה.
במשחק מהיר ומהנה זה עליכם לעזור לויש למיין את התמונות של כראמל, על ידי יצירת רצף מנצח בן שלושה קלפים על גבי קלפי הבסיס. זכו באסימון עבור כל רצף מנצח שיצרתם, ונסו להשיג ראשונים 5 אסימונים על מנת לנצח במשחק.

קטגוריה: משחקי קלפים +, משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 81 קלפי כראמל צבעוניים: 9 קלפי בסיס בשחור-לבן 25 אסימוני משחק
פיתוח מיומנויות: תפיסה חזותית
2-4משתתפים
גילאי5+
חדש
20 דקות

איך משחקים

1
כרמל רצף מנצח משחק
הניחו על השולחן את תשעת קלפי הבסיס (שחור לבן) בסדר אקראי, והניחו ב-4 הפינות קלפים צבעוניים בהתאם לדמויות של קלפי הבסיס הממוקמים בפינות. חלקו לכל שחקן 6 קלפים.
2
כרמל רצף מנצח משחק
בתורכם, הניחו מידיכם קלף והניחו אותו על תמונה זהה של כראמל שכבר על השולחן (שחור-לבן או צבעונית), במטרה ליצור רצף מנצח: * 3 קלפים בעלי צבע רקע זהה ומרקם רקע זהה * או 3 קלפים בעלי צבע רקע זהה, ו 3- מרקמי רקע שונים * או 3 קלפים בעלי מרקם רקע זהה, ו 3- צבעי רקע שונים * או 3 קלפים בעלי צבע רקע ומרקם רקע שונים. (שחקנים צעירים יכולים ליצור רצפים קלים יותר: 3 קלפים בעלי אותו צבע רקע. המרקם אינו משפיע * או 3 קלפים בעלי אותו מרקם רקע. הצבע אינו משפיע). השלימו ל-6 קלפים ביד.
3
כרמל רצף מנצח משחק
אם יצרתם שורה, טור או אלכסון לפי כללי הרצף המנצח, קבלו אסימון. השחקן הראשון שצובר 5 אסימונים מנצח!

אולי יעניין אותך גם

מצאו את הסמל המשותף וצרו רצף של 4 קלפים!

מצאו את הסמל המשותף בין הקלף שבידיכם והקלפים שעל השולחן. הניחו את הקלף שלכם צמוד לקלף אחר. השחקן או הקבוצה שמצליחים ליצור שורה של 4 קלפים בצבע שלהם – מנצחים בסבב! נצחו בכמה שיותר סבבים, והניצחון במשחק הוא שלכם! כולם משחקים בו-זמנית, אז נסו לחסום את האחרים בעזרת הקלפים שלכם כדי לנצח! משחק של תגובות זריזות ובילוי מושלם!

2-8 משתתפים

לגיל 8+

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מחתולים ואוצרות! המשחק המוכר והידוע של ממציא המשחקים הנחשב והידוע ריינר קניציה. בטירת ג'רום ישנו אוצר: שלוש טבעות הקסם שעוברות במשפחה מדור לדור. אלו הטבעות שהוריש הדוד ארתור ג'רום לאל-אל, גול ורובי.  גברת בלום, מנהלת משק הבית הערמומית, תעשה הכל על מנת לזכות באוצר. האם תצליחו למנוע מגברת בלום להשיג את האוצר? האם תצליחו להציל את כראמל, אל-אל, גול, רובי, הלנה וג'יין מידיה של גברת בלום? היזהרו! גברת בלום מסתובבת בטירה. אם היא תתפוס אתכם תצטרכו להתחיל את הכל מהתחלה.

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית

אתגרו את התפיסה החזותית והתעוזה שלכם במשחק מתוחכם בהילוך גבוה. כל מה שצריך לעשות זה להרכיב את הדוגמה שבכרטיס החידה בעזרת 5 הבלוקים שלכם! הנאה מושלמת ל-1-2 שחקנים.

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית

משחק חדש לצעירים שבחבורה ממשפחת מאצ' מדנס. מטרת המשחק היא ליצור במהירות הרבה ביותר את צירוף הצורות שמופיע בכרטיס האתגר. השחקן או השחקנית שמצליחים לעשות זאת לפני כולם זוכים בכרטיס. צברו 4 כרטיסים ונצחו! שימו לב: בכרטיסי החידות ברמה 1 ו-2 יש רמזים להתחלה קלה יותר. לאתגרים נוספים לחצו כאן

1-4 משתתפים

לגיל 4+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...