לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
יער הצפון באנר

יער הצפון

משימת חיפוש בין העצים

ברחבי יערות ארצות הצפון מסתובבים שועלים, דורבנים, בונים, ינשופים ואיילים. האם תצליחו לעזור לצמד החוקרים למצוא את החיות המתחבאות בין העצים?
משחק זיכרון מיוחד שבו הופכים את דיסקיות העץ כדי לגלות את החיות המסתתרות בצידן האחר. שמרו על ערנות וזיכרון מחודד כדי לגלות היכן מתחבאות חיות היער.

קטגוריה: כללי, משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 10 אריחי חיות, 10 דיסקיות עץ דו-צדדיות, מטבעות עץ, שקית בד לאחסון
פיתוח מיומנויות: זיכרון ואסטרטגיה
2-6משתתפים
גילאי5+
חדש
15 דקות

איך משחקים

1
קלפים של משחק יער הצפון
קחו אריח חיה מהערימה והניחו אותו במרכז מעגל הדיסקיות.
2
משחק יער הצפון
הפכו דיסקית עץ כדי לחשוף את החיה המופיעה על האריח, וזכו במטבע.
3
משחק יער הצפון
חשפו דיסקית רביעית עם אותה חיה וזכו באריח ובמטבעות. השחקן שזוכה במרב האריחים והמטבעות - מנצח!

אולי יעניין אותך גם

נסו לנחש מה כל אחד לובש

המשפחה המלכותית מתכוננת ללכת לישון, אבל בעיה קטנה צצה – איזו פיג'מה ילבשו היום? בזמן שהם נכנסים ויוצאים ממיטותיהם ומחליפים פיג'מות, רוח הרפאים מגיעה לטירה, וכולם מתחבאים מתחת לשמיכה. אבל… לאיזו מיטה עבר המלך? האם המלך או הנסיכה החליפו לפיג'מה כחולה? אולי שניהם? מי שם לב לכל הפרטים הקטנים האלה? משחק שדורש ריכוז ותשומת לב מרביים, מכיוון שבני המשפחה המלכותית אוהבים להחליף את הפיג'מות שלהם ולהחליף ביניהם את המיטות שוב ושוב.

3-6 משתתפים

לגיל 6+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! כל כרטיס מגלים מדינה בעולם ולומדים את המפה שלה, את הדגל ואת המאפיינים שלה. כולל 71 מדינות מרחבי העולם כדי לבחון את כישורי הזיכרון וההתבוננות שלך. למעלה מ-560 שאלות המבטיחות הנאה מהמשחק פעם אחר פעם.

1+ משתתפים

לגיל 8+

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית!

משחק שכולו טירוף, תחרות על מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חכרטיסי אתגר וקוביות מיוחדות: על כל פאה מופיע צירוף צורות שונה. השחקן הראשון שמצליח לסדר את הקוביות כך שיצרו דוגמה המתאימה באופן מושלם לזו שמופיעה בכרטיס האתגר – הוא הזוכה!

מניחים את הכרטיסים במרכז השולחן עם הפנים מטה ומחלקים לכל שחקן סט זהה של 5 קוביות. התחרות מתחילה עם הפיכת הכרטיס העליון. כל השחקנים מנסים להתאים את הקוביות שלהם באופן מדוייק לדוגמה המוצגת בכרטיס, וכמובן לעשות זאת במהירות האפשרית! השחקן הראשון שמצליח ליצור את ההתאמה – זוכה בכרטיס! השחקן בעל כמות הכרטיסים הגדולה ביותר זוכה במשחק.

1-4 משתתפים

לגיל 7+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו כלי תחבורה שונה. בים, באוויר וביבשה.

1+ משתתפים

לגיל 4+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...