לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
באנר חתולים וקופסאות

חתולים וקופסאות

לחשוב בתוך הקופסה

קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: לוח משחק עם מכסה - מתאים במיוחד לנסיעות! • 5 חתולים • 4 חלקים עם קופסאות •דף הוראות וחוברת הכוללת 60 אתגרים ופתרונות
פיתוח מיומנויות: יכולת תכנון, היגיון, כושר ריכוז, פתרון בעיות, תפיסה מרחבית
1+משתתפים
גילאי7+
חדש
15 דקות

איך משחקים

1
משחק חתולים וקופסאות
בחרו אתגר מהחוברת. מקמו את חמשת החתולים ואת ארבעת חלקי המשחק עם הקופסאות על הלוח בהתאם למתואר באתגר שבחרתם. כיווּן החתולים אינו חשוב, אלא רק המיקום שלהם בלוח.
2
משחק חתולים וקופסאות
הזיזו את חלקי המשחק בזה אחר זה לפי הכללים, עד שכל החתולים יהיו בתוך הקופסאות
3
משחק חתולים וקופסאות
כאשר כל החתולים נמצאים בתוך הקופסאות – פתרתם את האתגר. דרך הפתרון הקצרה ביותר מתוארת בסוף החוברת. מספר הצעדים המינימלי הנדרש לפתרון מצוין ליד כל אתגר, אך באפשרותכם לבצע כמה צעדים שתצטרכו.

אולי יעניין אותך גם

משחק חשיבה מתגלגל

מבוך חדשני שמשנה את מפת משחקי הלוגיקה המסורתיים. כדי לפתור חידה, עליכם להציב את האריחים להשלמת המבוך, ולהחליק את המחסום כדי לשחרר את הגולות המתגלגלות לאורך המסלול. אם מספר הגולות הנדרש בחידה נוחת בנקודות היעד הנכונות – פתרתם את החידה! חידות למתחילים מציגות יותר רמזים (אריחי התחלה) עם פחות מסלולים לחיזוי. המשחק כולל 64 כרטיסי חידה בדרגת קושי משתנה. האם תצליחו לפתור את כל האתגרים בלי לאבד את הגולות שלכם?

1+ משתתפים

לגיל 8+

פתרת ראשון? יצאת גאון

השלימו את הכוכב על ידי שימוש ב – 11 חלקי המשחק הצבעוניים, לאחר הנחת 7 מחסומי דרך על גבי הלוח. גם אם זה נראה לעיתים בלתי אפשרי, תמיד יש לפחות פתרון אחד…אם שיחקתם בעבר במשחק רב-המכר "אתגר בריבוע", תגלו שהחידות של "כוכב האתגרים" מאתגרות עוד יותר! הוספנו לאתגר גם אלמנט חדש ומבריק – כוכב הזהב -הדורש רמה גאונית של שליטה!

1-2 משתתפים

לגיל 8+

משחק חידות קסום לקטנטנים

הוציאו ארנב מהקופסא! באני-בו הוא משחק תלת-מימדי לקטנטנים, המכיל 4 חלקי עץ גדולים. האם הארנבון מציץ דרך החור העגול, או אולי דרך הכוכב? האם הוא עומד מעל החלק הצהוב, האדום או הכחול? באמצעות באני-בו ילדים קטנים יכולים לגלות את העולם התלת מימדי, או פשוט לשחק!

1+ משתתפים

לגיל 2-5

אתגר חשיבה גמיש

12 הקוביות השקופות בפלקסי-פאזל יכולות להתקפל לכל כיוון, אך מהו הכיוון הנכון? 80 חידות ב 4- דרגות קושי שונות אשר יאתגרו וימתחו את המוח שלכם לכל כיוון! המשחק מתאים מגיל 8 ומעלה ומפתח יכולות ראיה מרחבית וחשיבה תלת-ממדית.

1+ משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...