לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
זוללים

זוללים

משחק קלפים מטריף

היפכו את הקלפים בזריזות ונסו ליצור "סנדוויצ'ים" עגבניה, חסה, עגבניה והופ! – נוצר סנדווויץ' – הראשון שמניח את ידו על הערימה – זוכה בכולה! אך הזהרו מהגנבים ועצרו את הזללנים – הם עלולים לקחת לכם את ערימת הקלפים מתחת לאף!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 55 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח קשר עין-יד, זיהוי תבניות למידה
2-6משתתפים
גילאי6+
15 דקות

איך משחקים

1
SLAMWITCH1
חלקו את הקלפים שווה בשווה בין השחקנים. השחקן הראשון שגורף את כל הקלפים מהשחקנים האחרים-מנצח!
2
SLAMWITCH2
כל שחקן, בתורו, מניח קלף על השולחן. הראשון שהיה זריז ומהיר אבחנה לזהות "כריכים",או "גנבי אוכל" לוקח אליו את כל הקלפים מהערימה הפתוחה.
3
SLAMWITCH3
היזהרו מקלפי הזללנים! שחקן ש "הוריד" קלף זללן הופך מיד לזללן! אם שחקן אחר לא עוצר אותו, הוא זוכה מיד בכל הקלפים שבערימה.

אולי יעניין אותך גם

משחק זכרון משגע!

משחק זיכרון מאתגר. כל משתתף בתורו מרים קלף ומשאיר אותו פתוח. הקלפים מצטברים ועל המשתתפים לזכור את הרצפים שנוצרו ולא לטעות. מי שמרים קלף "בום" לוקח את כל הקלפים הגלויים ומי שמרים קלף "לופ" צריך לחזור על הרצף כשהקלפים הפוכים.

3+ משתתפים

לגיל 6+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו המצאה ששינתה לנו את החיים! מי הממציא? מתי ואיפה זה הומצא?

1+ משתתפים

לגיל 8+

משחק צבעוני בקצב מסחרר

היפטרו מכל הקלפים שלכם על ידי הנחת קלף באותו צבע או אותה צורה. עכשיו אפשר ליהנות ממירוץ הצבעים גם עם הקטנטנים שבחבורה! מירוץ הצבעים קידס מותאם לכל גיל ואינו דורש קריאה – הנאה ממכרת מובטחת!

2-4 משתתפים

לגיל 3+

כי עכברים לא באים בחשבון

משחק המשלב זכרון ומזל עם מעט חשבון והרבה כיף! נסו להיפטר מהעכברים ולשמור את החתולים כדי שסכום הקלפים שברשותכם יהיה נמוך ככל האפשר בסוף המשחק.

2-6 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...