לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מילים בעיגולים

מילים בעיגולים

ארץ-עיר בקלפים!

משחק אדיר של ארץ-עיר! המשחק מכיל 10 קטגוריות וקלפי אותיות. מי שראשון למצוא מילה בקטגוריה שבקלף המתחילה באות התואמת בצבע שלה לצבע הקטגוריה זוכה בקלף. מי שאוסף הכי הרבה קלפים הוא המנצח.

קטגוריה: אפיקומן, משחקי קלפים
תכולה: 60 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנויות שפה, ידע כללי
2-6משתתפים
גילאי6+
פיתוח ישראלי
10 דקות

איך משחקים

1
SPEEDY-WORDS01
הניחו את הקלפים בערימה במרכז השולחן כאשר האיורים פונים כלפי מעלה. כל שחקן, בתורו, הופך קלף ומניח אותו סמוך לערימה כאשר האותיות פונות כלפי מעלה.
2
SPEEDY-WORDS02
כל אות בצבע אחר. רק אות אחת מתאימה בצבע שלה לצבע הקטגוריה שמופיעה על הקלף העליון בערימה. שימו לב! צבעי הקטגוריה והאותיות משתנים בכל תור!
3
SPEEDY-WORDS03
השחקן הראשון שקורא בקול במילה שתואמת לקטגוריה ומתחילה באות התואמת בצבעה לצבע הקטגוריה, זוכה בקלף. השחקן שצבר מספר קלפים גדול יותר, כאשר נותר קלף אחרון בערימה, הוא המנצח!

אולי יעניין אותך גם

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו כלי תחבורה שונה. בים, באוויר וביבשה.

1+ משתתפים

לגיל 4+

מי שזוכר לוקח!

מסכנות המפלצות, הן בעצם ראש אחד גדול ועדיין הן הצליחו לשכוח איך קוראים להן! כדי לעזור להן כל מה שעליכם לעשות הוא להמציא להן שמות… ולזכור אותם! בערימת הקלפים מסתתרות 12 מפלצות, אם בתורכם מופיעה מפלצת חדשה המציאו לה שם – זה יכול להיות כל שם שעולה בראשכם! אבל אם מופיעה מפלצת שכבר נתנו לה שם? אז הגיע הזמן לאמץ את הזיכרון ולהזכר! כל המשתתפים מנסים להיות הראשונים לקרוא בשמה. רק שימו לב לא להתבלבל! המשתתף הראשון שקורא בקול את שמה של המפלצת מקבל את כל קלפי המפלצות הפתוחים. המשתתף שזכה במירב קלפים – מנצח במשחק!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

משחק קלפים מידבק

בבית החולים נשמעו אזעקות: טכנאי המעבדה גילו שמכלי הדגימות כבר אינם מלאים כפי שחשבו. המכלים הכילו דגימות של וירוס ניסיוני שכעת משתולל ברחבי הבניין, ורק אתם תוכלו לעצור אותו. משימתכם היא להילחם באומץ במגפה ולמגר ראשונים את הווירוס על ידי בידוד של גוף בריא ומניעת הפצת המחלות הנוראיות. במלחמה הזו, כל האמצעים כשרים. המנצח יזכה בפרסים, והמפסידים יוסגרו לרשויות הבריאות הזועמות. השתמשו בתבונה להשגת הניצחון על ידי סיכול המאמצים של יריביכם.

2-6 משתתפים

לגיל 8+

משחק בתנועה מלהיב ואנרגטי

סדרת משחקים שעושים מצב רוח טוב! 6 דמויות בתנועות שונות מופיעות 8/9/10 על כל קלף. עומדים מסביב לשולחן או יושבים במעגל. מרימים קלף מהערמה ומנסים להיות הראשונים שיחקו את התנועה שעושה הדמות שמופיעה הכי הרבה פעמים על הקלף! מצחיק וכיף לשחק עם חברים ומשפחה בכל קבוצה ובכל גיל!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...