לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
פרצופונים

פרצופונים

משחק קלפים עם אופי

יצורים צבעוניים ומיוחדים שהגיעו לכבוש את ליבכם, אך עליכם ראשית להצליח וללכוד אותם. אספו קלפים ע"י התאמת שני קלפים זהים בכל קצה של השורה. נשמע פשוט, אך אל תתנו ליצורים החביבים להטעות אתכם, חלקם יעלמו לפני שיפגשו את הפרצופון הזהה להם! אספו מספר רב יותר של קלפים כדי לנצח במשחק ולהפוך לראש-הפרצופונים!

קטגוריה: משחקי קלפים
תכולה: 54 קלפים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית, אסטרטגיה
2-6משתתפים
גילאי6+
15 דקות

איך משחקים

1
DWEEBIES1
חלקו לכל שחקן 5 קלפים. שאר הקלפים מונחים על השולחן בערמה עם הפנים כלפי מטה.
2
DWEEBIES2
כל שחקן מניח בתורו קלף בסמוך לאחד הקלפים שכבר פתוחים על השולחן, ואז מושך קלף מהקופה.
3
DWEEBIES3
כאשר שחקן מניח קלף זהה לקלף שנמצא בצד השני של אותה שורה, הוא אוסף את כל הקלפים מאותה השורה ומניח בצד. כשנגמרים הקלפם בקופה ובידי השחקנים המשחק מסתיים. השחקן שצבר הכי הרבה קלפים- מנצח.

אולי יעניין אותך גם

משחק 1 המכיל 5 משחקים שונים!

מהירות, ריכוז וכושר הבחנה. דאבל! ותמיד יהיה רק סמל אחד משותף לכל זוג קלפים שתבחרו! מהרו למצוא את הסמל המשותף לפני השחקנים האחרים.

2-5 משתתפים

לגיל 4+

משחק קלפים מידבק

בבית החולים נשמעו אזעקות: טכנאי המעבדה גילו שמכלי הדגימות כבר אינם מלאים כפי שחשבו. המכלים הכילו דגימות של וירוס ניסיוני שכעת משתולל ברחבי הבניין, ורק אתם תוכלו לעצור אותו. משימתכם היא להילחם באומץ במגפה ולמגר ראשונים את הווירוס על ידי בידוד של גוף בריא ומניעת הפצת המחלות הנוראיות. במלחמה הזו, כל האמצעים כשרים. המנצח יזכה בפרסים, והמפסידים יוסגרו לרשויות הבריאות הזועמות. השתמשו בתבונה להשגת הניצחון על ידי סיכול המאמצים של יריביכם.

2-6 משתתפים

לגיל 8+

משחק קלפים מנצנץ!

מצאתם אוצר! פיצחו במשחק סוער ובדקו כיצד תתבצע חלוקת אבני החן בין המשתתפים. תכננו צעדיכם בחוכמה ונסו לאסוף את מירב הקלפים מכל צבע, כדי לזכות באבני החן! מומלץ להצטייד בהיגיון, מעט חשבון וקורטוב של מזל.

2-4 משתתפים

לגיל 7+

חפשו את האמבות!

האמבות ברחו! האם תצליחו לזהות אותם? מצאו בזריזות האפשרית את האמבה שברחה, תחילה על פי הסימון בקוביית המעבדה, ולאחר מכן לפי הצבע, הצורה והטקסטורה המופיעים על גבי הקוביות.

2-8 משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...