הניחו את ארבעת האסמים על הלוח במיקום המסומן. לאחר מכן, פזרו את אריחי החיות באופן אקראי בשדה הירוק בלוח המשחק עם צד הפרח כלפי מעלה. מקמו את אריחי האסם על גגות האסמים כאשר החיות גלויות.
2
משחק של שיתוף פעולה בו השחקנים פועלים יחד להחביא את כל החיות באסם הנכון לפני שמר זאבי יתקדם על גבי הלוח בשביל האבנים לעבר השדה.
3
סיום המשחק: 1. השחקנים חושדים שכל האסמים הושלמו: בזה אחר זה, מרימים את האסמים ובודקים האם אריחי החיות זהים לאריח האסם שהיה מונח על גג האסם. אם יש התאמה, השחקנים מנצחים! אם טעו, חסרה חיה או יש חיות שמופיעות פעם נוספת באסם, מר זאבי מנצח.
2. מר זאבי מגיע לשדה: במידה ומר זאבי מגיע לשדה, לפני שכל החיות הוכנסו לאסמים, הוא מנצח במשחק.
השתמשו באסטרטגיה, חשיבה מהירה ומעט מזל כדי להעיר את המלכות שנרדמו תחת כישוף שינה! שלפו קלף מלך והוא יחלץ לעזרתכם, אך היזהרו מהשיקויים ומהדרקונים השפלים! המשתתף שמצליח להעיר את מירב המלכות מנצח במשחק!
היכונו להרפתקאה מאתגרת בה משימתכם היא למצוא מכונה מעופפת אגדית מתחת להריסות עיר מדברית עתיקה. שיתוף פעולה ועזרה הדדית חיוניים בכדי להנצל מסופת החול האימתנית והחום הלוהט!
במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו כלי תחבורה שונה. בים, באוויר וביבשה.