חלקו לכל שחקן חמישה קלפי תמונות, והניחו אותם לפניכם. הניחו את ערימת קלפי הרמזים הפוכים במרכז השולחן.
כל שחקן בתורו הופך את קלף הרמז העליון ומניח אותו במרכז. התבוננו בקלפי התמונות שלכם (משני הצדדים) ומִצאו תמונה שמתאימה לרמז.
2
השחקן הראשון שמוצא תמונה שמתאימה לרמז שנפתח, יכול להיפטר מקלף התמונה הזה.
כעת פתחו קלף רמז חדש והמשיכו לשחק באותו אופן.
משחק קלאסי ומוכר בגרסת ג'מבו שמטרתו היא להוציא דוקים מהערימה מבלי להזיז את המקלות האחרים, כאשר לכל מקל המוצא מקבלים נקודות, בהתאם לצבעיו.
המשתתף מחזיק את כל מקלות המשחק יחד ומשחרר אותם בבת אחת, לערימה אקראית של מקלות.
המנצח הוא השחקן עם מספר הדוקים הגבוה ביותר!
המשחק נמכר בקופסה קשיחה ונוחה, לשמירה על החלקים.
התקדמו מביצה אחת לשניה על ידי שימוש בזיכרון חזותי.
השחקן בעל הזיכרון החד ביותר ידלג מעל התרנגולים האחרים, ימרוט את נוצותיהם ויזכה במרוץ.
התרנגול שישאיר את שאר התרנגולים ללא נוצות – ינצח!
במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו כלי תחבורה שונה. בים, באוויר וביבשה.