לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
בלאגן

בלאגן

מי תופס ראשון?

משחק היגיון וחשיבה המיועד לגילאי 6 +. עליכם להיות הראשונים לגלות מה חסר או זהה בקלפים בעזרת אביזרים נלווים העשויים מעץ. המשחק עוזר לפתח: הבחנה חזותית, מהירות תגובה וזיכרון ויזואלי.

קטגוריה: משחקי קלפים, משחקי קלפים +
תכולה: 60 קלפים 5 חפצים: רוח רפאים לבנה, כורסה אדומה, בקבוק ירוק, ספר כחול ועכבר אפור.
פיתוח מיומנויות: מהירות תגובה ותפיסה חזותית
2-8משתתפים
גילאי8+
15 דקות

איך משחקים

1
BALAGAN1
במשחק יש 5 חפצים. כל קלף בחפיסה מראה איורים של שניים, כאשר אחד מהם או שניהם בצבע הנכון.
2
BALAGAN2
חושפים קלף, ואז כל השחקנים ממהרים ומנסים לתפוס את החפץ שמופיע על הקלף בצבעו הנכון.
3
BALAGAN3
אם 2 החפצים אינם מופיעים בצבע האמיתי שלהם תפסו חפץ בצבע אחר. השחקן הראשון שתופס את החפץ הנכון, זוכה בקלף! מי שאסף הכי הרבה קלפים - הוא המנצח!

אולי יעניין אותך גם

המשחק שתופס אתכם!

אתם עדים לפריצה בשעת לילה מאוחרת. חבורת גנבים נמצאת במרחק נגיעה מאוסף יהלומים יוקרתי. אז קדימה תפסו אותם על חם! משחק קלפים מהיר שאין בו רגע מנוחה, מפתח את יכולת הריכוז וכושר ההבחנה.

2-6 משתתפים

לגיל 7+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו כלי תחבורה שונה. בים, באוויר וביבשה.

1+ משתתפים

לגיל 4+

כי עכברים לא באים בחשבון

מהדורה חגיגית למשחק האהוב בקופסת פח וערכת מדבקות מתנה. משחק המשלב זכרון ומזל עם מעט חשבון והרבה כיף! נסו להיפטר מהעכברים ולשמור את החתולים כדי שסכום הקלפים שברשותכם יהיה נמוך ככל האפשר בסוף המשחק.

2-6 משתתפים

לגיל 6+

מי שזוכר לוקח!

מסכנות המפלצות, הן בעצם ראש אחד גדול ועדיין הן הצליחו לשכוח איך קוראים להן! כדי לעזור להן כל מה שעליכם לעשות הוא להמציא להן שמות… ולזכור אותם! בערימת הקלפים מסתתרות 12 מפלצות, אם בתורכם מופיעה מפלצת חדשה המציאו לה שם – זה יכול להיות כל שם שעולה בראשכם! אבל אם מופיעה מפלצת שכבר נתנו לה שם? אז הגיע הזמן לאמץ את הזיכרון ולהזכר! כל המשתתפים מנסים להיות הראשונים לקרוא בשמה. רק שימו לב לא להתבלבל! המשתתף הראשון שקורא בקול את שמה של המפלצת מקבל את כל קלפי המפלצות הפתוחים. המשתתף שזכה במירב קלפים – מנצח במשחק!

2-6 משתתפים

לגיל 5+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...