לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
תפוס ת'צבע

תפוס ת'צבע

משחק חידות גאוני

עזרו לחיות לטרוף את ארוחת הערב שלהן!
הניחו על הלוח את חלקי המשחק כך שצבעי הצפרדעים והסלמנדרות יתאימו לחידה.
שימו לב! החיות שקופות וצבען משתנה על פי המיקום בלוח.
קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: ,לוח משחק ומכסה 5 חלקי משחק, הוראות המשחק, חוברת הכוללת 60 חידות ופתרונות
פיתוח מיומנויות: הגיון, גמישות מחשבתית, תכנון, ריכוז ותכנון מהלכים
1+משתתפים
גילאי7+
מתאים לנסיעות
15 דקות

איך משחקים

1
color-catch01
בחרו חידה.
2
color-catch02
הניחו את כל חלקי המשחק על הלוח כך שצבע החיה מתאים לצבע שבחידה. בחלק מהחידות צריך להציב את הצפרדעים ואת הסלמנדרות מול החרקים, כך שיוכלו לטרוף אותם.
3
color-catch03
לכל חידה יש פיתרון אחד.

אולי יעניין אותך גם

משחק חידות גאוני

נסו להימלט מהקירות הנעים והתנינים הטורפים.
היכונו להרפתקה מאתגרת בין קירות המבוך הארור. שקלו את צעדיכם בחוכמה בין הקירות הנעים והמים שורצי התנינים. רק הרפתקן חכם ומנוסה יצליח לצאת מהמבוך הזה בשלום. המשחק מכיל 60 חידות בדרגת קושי עולה.

1+ משתתפים

לגיל 7+

משחק חשיבה מתגלגל

מבוך חדשני שמשנה את מפת משחקי הלוגיקה המסורתיים. כדי לפתור חידה, עליכם להציב את האריחים להשלמת המבוך, ולהחליק את המחסום כדי לשחרר את הגולות המתגלגלות לאורך המסלול. אם מספר הגולות הנדרש בחידה נוחת בנקודות היעד הנכונות – פתרתם את החידה! חידות למתחילים מציגות יותר רמזים (אריחי התחלה) עם פחות מסלולים לחיזוי. המשחק כולל 64 כרטיסי חידה בדרגת קושי משתנה. האם תצליחו לפתור את כל האתגרים בלי לאבד את הגולות שלכם?

1+ משתתפים

לגיל 8+

אנגלית ENGLISH

Classic BANANAGRAMS The anagram game that drives you bananas!

Addictively simple, and simply addictive, BANANAGRAMS is the fast and frantic word game enjoyed by millions! Players and their opponents aim to use all of their letters to build a word grid in a race to the finish. The first player to use all of their tiles is crowned "Top Banana"!

BANANAGRAMS requires no pencil, paper, or board, and comes in a small portable banana-shaped pouch that's perfect for ages 7 and up —at home or on the go.

לשעות של חשיבה ופיתוח אוצר המילים!

המשחק שזכה להצלחה מסחררת בעולם – משחק מילים המגיע בצורת בננה ובתוכו 144 אריחים באותיות באנגלית. המשחק מתאים לפעילות משפחתית לכל גיל ומסייע בהעשרת אוצר המילים והשפה של המשתתפים. מטרת המשחק היא להרכיב מילים בתצרף. כאשר מספר האותיות קטן ממספר המשתתפים, זהו האות לסיום המשחק. המנצח מכריז בננהגראמס!

1+ משתתפים

לגיל 7+

אתגר מהספרים

סדרו את הספרים ואזנו אותם על המדפים! פאזל תלת-ממדי שבו עליכם לסדר עד 12 ספרים וחתול אחד חכם, כך שהמדף העליון יונח באיזון מושלם. השתמשו בפלס המצורף כדי לוודא שהמדף אכן מאוזן. המשחק כולל 40 חידות מאתגרות ברמות קושי שונות.

1+ משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...