לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
פליפולו

פליפולו

הפכת, התאמת, ניצחת!

משחק לחדי הבחנה ומהירי מחשבה. כולל 4 סטים של 12 אריחי חיות ולוח משחק. באיזה צד עליכם להשתמש כדי להשלים את הלוח? נשמע פשוט, אבל תופתעו עד כמה המשחק מאתגר וממכר!

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית, משחקי חשיבה
תכולה: 4 סטים של 12 אריחי חיות ו-6 לוחות דו-צדדיים
פיתוח מיומנויות: הבחנה חזותית פתרון בעיות
2-4משתתפים
גילאי5+
פיתוח ישראלי
15 דקות

איך משחקים

1
FLIPOLO1
מחלקים לכל שחקן 12 אריחי חיות דו צדדיים.
2
FLIPOLO2
הופכים את לוח המשחק ומנסים להציב את האריחים בדיוק כפי שמצויר על הלוח.
3
FLIPOLO3
שימו לב! לאריח יש שני צדדים! אולי תצטרכו להחליף בין אריחים כדי לסיים ראשונים! מי שמסיים ראשון להניח את כל האריחים שלו - מנצח!

אולי יעניין אותך גם

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מדרקונים!

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מדרקונים! המשחק המוכר והאהוב של ממציא המשחקים הנחשב והידוע, ריינר קניציה. קבוצת דרקונים החביאה שלל אוצרות במרתפי הטירה, האם תצליחו להציל את האוצרות בזהירות ובשקט, מבלי להעיר את הדרקונים?

2-5 משתתפים

לגיל 5+

משחק חידות גאוני

האם תצליחו למקם את כל החלקים הצבעוניים על לוח המשחק? קירות המבוך יסייעו לכם להגיע אל הפתרון. המשחק כולל 120 חידות בדרגת קושי עולה, לוח משחק עם מכסה וספר חידות ופתרונות. היכונו לאתגר ממכר!

1+ משתתפים

לגיל 6+

לשחק עד שיגמרו לכם המילים

משחק כייפי של שיתוף פעולה הכולל אלפי צירופי מילים אפשריים!
האם תוכלו למצוא רמז משותף ל"דוב" ו"רופא"?
מצאתם? הכריזו אותו בקול, והשחקנים יצטרכו לנחש בין אילו שתי מילים חיברתם! נסו לשבץ כמה שיותר קלפי צירופים על ידי ניחוש נכון של מילים בעזרת הרמזים שתקבלו.

2-6 משתתפים

לגיל 7+

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית!

משחק שכולו טירוף, תחרות על מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חכרטיסי אתגר וקוביות מיוחדות: על כל פאה מופיע צירוף צורות שונה. השחקן הראשון שמצליח לסדר את הקוביות כך שיצרו דוגמה המתאימה באופן מושלם לזו שמופיעה בכרטיס האתגר – הוא הזוכה!

מניחים את הכרטיסים במרכז השולחן עם הפנים מטה ומחלקים לכל שחקן סט זהה של 5 קוביות. התחרות מתחילה עם הפיכת הכרטיס העליון. כל השחקנים מנסים להתאים את הקוביות שלהם באופן מדוייק לדוגמה המוצגת בכרטיס, וכמובן לעשות זאת במהירות האפשרית! השחקן הראשון שמצליח ליצור את ההתאמה – זוכה בכרטיס! השחקן בעל כמות הכרטיסים הגדולה ביותר זוכה במשחק.

1-4 משתתפים

לגיל 7+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...