לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
מחסום משטרה

מחסום משטרה

משחק חידות גאוני

במשחק אתם מפקדי המשטרה ותפקידכם לתאם בין כל הניידות ולחסום את דרכי המילוט של החשוד במכונית האדומה. משחק המפתח יכולת תכנון והתמדה. 60 חידות הגיון ברמות קושי מדורגות ובאוקטן גבוה.

קטגוריה: משחקי חשיבה
תכולה: 6 מכוניות משטרה, מכונית אדומה, 60 חידות
פיתוח מיומנויות: יכולת תכנון מהלכים
1+משתתפים
גילאי7+
15 דקות

איך משחקים

1
ROAD-BLOCK-01
בחרו חידה והניחו את המכונית האדומה והבניינים על לוח המשחק ע”פ כרטיס החידה.
2
ROAD-BLOCK-02
הניחו את 6 מכוניות המשטרה על הלוח כך שיחסמו את דרכי הבריחה של המכונית האדומה.
3
ROAD-BLOCK-03
כל מכוניות המשטרה חייבות להתאים על הלוח. פיצחתם את העניין? שימו לב לכל חידה רק פיתרון אפשרי אחד!

אולי יעניין אותך גם

תפיסה חזותית בריבוע

אתגרו את הראייה המרחבית והתפיסה החזותית שלכם! נסו ליצור באמצעות 16 הקוביות שברשותכם את הצורה שעל הקלף. שלושה סגנונות משחק לאתגרים שונים. חשיבה מהירה, תפיסה חזותית, מזל וזכרון מחודד חיוניים לניצחון במשחק. משחקים בסבבים כאשר כל סבב הוא מרוץ. השחקן הראשון שיוצר את הצורה התואמת לקלף זוכה בסבב ובקלף. השחקן שזוכה בהכי הרבה קלפים – הוא המנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 8+

משחק חידות גאוני

הנסיך והנסיכה נמצאים במגדלים נפרדים. האם תוכלו להשלים את המסלול כך שהנסיך והנסיכה יוכלו להיפגש? במשחק מגדלי עץ וחלקי מדרגות מעץ. נסו לבנות את הדרך שתעזור לזוג המלכותי להתאחד. זיכרו, הנסיך והנסיכה יכולים ללכת רק על גגות המבנים או לעלות במדרגות. המשחק כולל חידות מאתגרות בדרגות קושי עולות לשעות של הנאה!

1+ משתתפים

לגיל 4+

משחק חידות גאוני

האם תוכלו לבנות קובייה מ-7 חלקי הפאזל הצבעוניים? השתמשו במיומנויות הראייה המרחבית וההגיון שלכם כדי לפתור את החידה! מגיע באריזת קובייה מיוחדת המשמשת כבסיס לבניית חלקי הפאזל והפיכתם לקובייה.

1+ משתתפים

לגיל 8+

משחק חשיבה הגיוני

עזרו לכלבים, לחתולים, לעכברים ולשאר החלקים למצוא את מקומם במשבצות הפנויות אך זכרו! החתול לא יכול להיות ליד הכלב או העכבר, ואף חיה לא יכולה להיות ליד המזון האהוב עליה. נשמע קל? העניין לא פשוט. במשחק 60 לוחות חידה ב-5 דרגות קושי שונות. בחוברת ההוראות תמצאו גם רמזים ופתרונות. שימו לב לכל חידה פתרון יחיד! משחק חשיבה מהנה ומאתגר לכל גיל!

1+ משתתפים

לגיל 5+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...