לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
חלומות

חלומות

משחק חשיבה חלומי

השתמשו באסטרטגיה, חשיבה מהירה ומעט מזל כדי להעיר את המלכות שנרדמו תחת כישוף שינה! שלפו קלף מלך והוא יחלץ לעזרתכם, אך היזהרו מהשיקויים ומהדרקונים השפלים! המשתתף שמצליח להעיר את מירב המלכות מנצח במשחק!

קטגוריה: אפיקומן, לכל המשפחה, משחקי קלפים
תכולה: 79 קלפים
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנויות אסטרטגיה
2-5משתתפים
גילאי7+
15 דקות

איך משחקים

1
sleeping-queen1
כל שחקן מקבל לידיו 5 קלפים. קלפי המלכות מונחים על השולחן כשפניהם כלפי מטה. שאר הקלפים מונחים כקופה.
2
sleeping-queen2
כל שחקן בתורו לוקח קלף מהקופה ומבצע פעולה על פי הקלף שהניח. מלכים- זוכים במלכה אבירים ושיקויי שינה-קלפי התקפה, גונבים מלכות מהשחקנים האחרים. דרקון ושרביט-קלפי הגנה. מגנים מפני התקפות של שחקנים אחרים.
3
sleeping-queen3
שחקן יכול להוריד קלף אחד, 2 קלפים זהים, או מספר קלפים היוצרים תרגיל חיבור. בהתאם למספר הקלפים שהוא הוריד הוא לוקח קלפים מהקופה. השחקן הראשון שאוסף 5 מלכות (או 50 נקודות)-מנצח.

אולי יעניין אותך גם

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח!

1+ משתתפים

לגיל 4+

משחק קלפים נפיץ!

משחק קלפים דינאמי בו כל המשתתפים מנסים להפטר מקלפיהם בסדר עולה או יורד מ 1- ועד 10. הצלחתם-ניצחתם במשחק! אם נתקעתם-לא לדאוג, קלפי השביעיות יכולים לשנות את הכל, אך הזהרו מקלף ה"בום!" אסטרטגיה. ריכוז והרבה הנאה!

2-5 משתתפים

לגיל 6+

משחק 1 המכיל 5 משחקים שונים!

מהירות, ריכוז וכושר הבחנה. דאבל! מכיל 55 קלפים, 8 חיות על כל קלף, ותמיד תהיה רק חיה אחד משותפת בין כל זוג קלפים שתבחרו! מהרו למצוא את החיה המשותפת לפני היריבים!

2-8 משתתפים

לגיל 6+

כראמל – מה זה השטויות האלה? האם תצליחו להיפטר ראשונים מכל הקלפים שבידכם? תצטרכו רק להתאים את הדמויות האהובות והמגוונות מסדרת "כראמל". הצמידו רובי ורובי, חברו את גברת בלום לעצמה, והצמידו את כראמל לכראמל. מי שמצליח להיפטר מכל הקלפים מכריז "מה זה השטויות האלה?".

2-6 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...