חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
QBITZ-JUNIOR

Q-bitz ג'וניור

תפיסה חזותית בריבוע

המשחק מפתח יכולת הבחנה, תכנון ופתרון בעיות, חשיבה אסטרטגית ולוגית, למידה תוך כדי משחק והנאה. הילדים יגלו עולם של תבניות ויצירתיות וירצו לחזור למשחק שוב ושוב.

קטגוריה: משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: סטים של 4 קוביות בצבעים שונים, 4 מגשי עץ, 60 קלפים
פיתוח מיומנויות: תפיסה חזותית, יכולת הבחנה, תכנון ופתרון בעיות, חשיבה אסטרטגית ולוגית
2-4משתתפים
גילאי3+
15 דקות

איך משחקים

1
Q-bitz ג'וניור
כל משתתף מקבל מגש וסט של 4 קוביות באותו צבע. מיון הקוביות כשלעצמו הוא פעילות מלמדת מאוד!
2
Q-bitz ג'וניור
אחד המשתתפים הופך את הקלף העליון מערימת הקלפים, והמשתתפים מנסים ליצור בזריזות את הדוגמה שעל הקלף באמצעות 4 הקוביות שלהם. ניתן להפוך ולסובב את הקוביות כדי למצוא את הצורות המתאימות.
3
Q-bitz ג'וניור
המשתתף הראשון שמצליח ליצור את הדוגמה קורא בקול "!Q•Bitz" ואם כל המשתתפים מסכימים שהדוגמה שיצר אכן מדויקת, הוא זוכה בקלף!

אולי יעניין אותך גם

תפיסה חזותית בריבוע

אתגרו את הראייה המרחבית והתפיסה החזותית שלכם! נסו ליצור באמצעות 16 הקוביות שברשותכם את הצורה שעל הקלף. שלושה סגנונות משחק לאתגרים שונים. חשיבה מהירה, תפיסה חזותית, מזל וזכרון מחודד חיוניים לניצחון במשחק. משחקים בסבבים כאשר כל סבב הוא מרוץ. השחקן הראשון שיוצר את הצורה התואמת לקלף זוכה בסבב ובקלף. השחקן שזוכה בהכי הרבה קלפים – הוא המנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 8+

גברת בלום המרושעת מצאה את קופסת התמונות הסודית של כראמל ובלגנה אותה. עזרו לויש לעשות סדר בבלגן לפני שכראמל יגלה. במשחק מהיר ומהנה זה עליכם לעזור לויש למיין את התמונות של כראמל, על ידי יצירת רצף מנצח בן שלושה קלפים על גבי קלפי הבסיס. זכו באסימון עבור כל רצף מנצח שיצרתם, ונסו להשיג ראשונים 5 אסימונים על מנת לנצח במשחק.

2-4 משתתפים

לגיל 5+

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית

משחק חדש לצעירים שבחבורה ממשפחת מאצ' מדנס. מטרת המשחק היא ליצור במהירות הרבה ביותר את צירוף הצורות שמופיע בכרטיס האתגר. השחקן או השחקנית שמצליחים לעשות זאת לפני כולם זוכים בכרטיס. צברו 4 כרטיסים ונצחו! שימו לב: בכרטיסי החידות ברמה 1 ו-2 יש רמזים להתחלה קלה יותר. לאתגרים נוספים לחצו כאן

1-4 משתתפים

לגיל 4+

נסו לנחש מה כל אחד לובש

המשפחה המלכותית מתכוננת ללכת לישון, אבל בעיה קטנה צצה – איזו פיג'מה ילבשו היום? בזמן שהם נכנסים ויוצאים ממיטותיהם ומחליפים פיג'מות, רוח הרפאים מגיעה לטירה, וכולם מתחבאים מתחת לשמיכה. אבל… לאיזו מיטה עבר המלך? האם המלך או הנסיכה החליפו לפיג'מה כחולה? אולי שניהם? מי שם לב לכל הפרטים הקטנים האלה? משחק שדורש ריכוז ותשומת לב מרביים, מכיוון שבני המשפחה המלכותית אוהבים להחליף את הפיג'מות שלהם ולהחליף ביניהם את המיטות שוב ושוב.

3-6 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.