לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
QBITZ-JUNIOR

Q-bitz ג'וניור

תפיסה חזותית בריבוע

המשחק מפתח יכולת הבחנה, תכנון ופתרון בעיות, חשיבה אסטרטגית ולוגית, למידה תוך כדי משחק והנאה. הילדים יגלו עולם של תבניות ויצירתיות וירצו לחזור למשחק שוב ושוב.

קטגוריה: משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: סטים של 4 קוביות בצבעים שונים, 4 מגשי עץ, 60 קלפים
פיתוח מיומנויות: תפיסה חזותית, יכולת הבחנה, תכנון ופתרון בעיות, חשיבה אסטרטגית ולוגית
2-4משתתפים
גילאי3+
15 דקות

איך משחקים

1
qbitz-junior1
כל משתתף מקבל מגש וסט של 4 קוביות באותו צבע. מיון הקוביות כשלעצמו הוא פעילות מלמדת מאוד!
2
qbitz-junior2
אחד המשתתפים הופך את הקלף העליון מערימת הקלפים, והמשתתפים מנסים ליצור בזריזות את הדוגמה שעל הקלף באמצעות 4 הקוביות שלהם. ניתן להפוך ולסובב את הקוביות כדי למצוא את הצורות המתאימות.
3
qbitz-junior3
המשתתף הראשון שמצליח ליצור את הדוגמה קורא בקול "!Q•Bitz" ואם כל המשתתפים מסכימים שהדוגמה שיצר אכן מדויקת, הוא זוכה בקלף!

אולי יעניין אותך גם

מירוץ לוגי טעים!

הכינו את ההזמנות מהלקוחות לפני המתחרים שלכם! העבירו את הכדורים בין הגביעים , אבל הזהרו לא להפילם ולגעת בהם עם הידיים.
הנכם צריכים להכין את ההזמנה בדיוק כפי שהיא מופיעה בקלף. אחרת תפספסו את ההזמנה ותפסידו במירוץ.
השחקן הזריז ביותר מנצח בסיבוב וזוכה בקלף , הראשון שמצליח לאסוף חמישה קלפים הוא המנצח הזריז!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

משחק חשיבה מהיר של תפיסה חזותית!

משחק שכולו טירוף, תחרות על מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חכרטיסי אתגר וקוביות מיוחדות: על כל פאה מופיע צירוף צורות שונה. השחקן הראשון שמצליח לסדר את הקוביות כך שיצרו דוגמה המתאימה באופן מושלם לזו שמופיעה בכרטיס האתגר – הוא הזוכה!

מניחים את הכרטיסים במרכז השולחן עם הפנים מטה ומחלקים לכל שחקן סט זהה של 5 קוביות. התחרות מתחילה עם הפיכת הכרטיס העליון. כל השחקנים מנסים להתאים את הקוביות שלהם באופן מדוייק לדוגמה המוצגת בכרטיס, וכמובן לעשות זאת במהירות האפשרית! השחקן הראשון שמצליח ליצור את ההתאמה – זוכה בכרטיס! השחקן בעל כמות הכרטיסים הגדולה ביותר זוכה במשחק.

1-4 משתתפים

לגיל 7+

פתרת ראשון? יצאת גאון

פאזל חשיבה של 62,208 אפשרויות.
מטרת המשחק היא להשלים את הריבוע על ידי שימוש בתשעת חלקי המשחק הצבעוניים,
וזאת לאחר שהנחתם את שבעת מחסומי הדרך על גבי הלוח.
גם אם זה נראה לעיתים בלתי אפשרי, תמיד יהיה לפחות פתרון אחד…

1-2 משתתפים

לגיל 6+

מירוץ תרנגולים המשלב ריכוז וזיכרון!

התקדמו מביצה אחת לשניה על ידי שימוש בזיכרון חזותי. השחקן בעל הזיכרון החד ביותר ידלג מעל התרנגולים האחרים, ימרוט את נוצותיהם ויזכה במרוץ. התרנגול שישאיר את שאר התרנגולים ללא נוצות – ינצח!  

2-4 משתתפים

לגיל 4+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...