לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
דרמה בפיג'מה

דרמה בפיג'מה

נסו לנחש מה כל אחד לובש

המשפחה המלכותית מתכוננת ללכת לישון, אבל בעיה קטנה צצה – איזו פיג'מה ילבשו היום? בזמן שהם נכנסים ויוצאים ממיטותיהם ומחליפים פיג'מות, רוח הרפאים מגיעה לטירה, וכולם מתחבאים מתחת לשמיכה. אבל…
לאיזו מיטה עבר המלך? האם המלך או הנסיכה החליפו לפיג'מה כחולה? אולי שניהם?
מי שם לב לכל הפרטים הקטנים האלה? משחק שדורש ריכוז ותשומת לב מרביים, מכיוון שבני המשפחה המלכותית אוהבים להחליף את הפיג'מות שלהם ולהחליף ביניהם את המיטות שוב ושוב.

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 5 מיטות , שמיכה, 36 מטבעות זהב, 6 אסימוני ג'וקר, 50 קלפים: בני משפחת המלוכה – 5 סטים של 8 קלפים, 3 ג'וקרים, 7 רוחות רפאים
פיתוח מיומנויות: פיתוח מיומנויות זיכרון, תפיסה חזותית
3-6משתתפים
גילאי6+
15 דקות

איך משחקים

1
PYJAMA-DRAMA00
ראשית, הניחו את המיטות זו לצד זו במרכז השולחן. השחקן המבוגר ביותר מקבל את השמיכה. ערבבו את הקלפים היטב והניחו אותם הפוכים במרכז השולחן כך שכל השחקנים יוכלו להגיע אליהם. הניחו את מטבעות הזהב הפוכים לצד הקלפים וחלקו לכל שחקן אסימון ג'וקר אחד.
2
PYJAMA-DRAMA01
בזה אחר זה השחקנים לוקחים קלפים מהקופה ובהם דמויות מהמשפחה המלכותית. כל שחקן לוקח קלף אחד, הופך אותו ומניח את הדמות שבקלף על מיטה שבה כבר מונחת אותה דמות. לדוגמה, המלך יונח על גבי מלך, והכלב יונח על קלף אחר של כלב. בכל הנחה של קלף משתנה צבע הפי'גמה של הדמות.
3
PYJAMA-DRAMA02
כאשר בן משפחה חדש מונח על מיטה ריקה ליד מיטה תפוסה, מחליפים בין המיטות, והמיטה של בן המשפחה החדש עוברת לקצה הימני בשורת המיטות. המיטות מונחות תמיד זו לצד זו ובאותו כיוון.

אולי יעניין אותך גם

ניחוש אחד, כולם עוזרים!

במילה אחת הוא משחק שיתוף פעולה חברתי עטור פרסים. כולם משחקים ביחד במטרה לקבל את התוצאה הקבוצתית הטובה ביותר!
עליכם לעזור לכל שחקן בתורו לנחש את מילת המסתורין בעזרת רמזים שכותבים על הלוח המחיק.

3-6 משתתפים

לגיל 8+

משחק חשיבה קלאסי

המשחק המוכר והאהוב – לכל המשפחה! המטרה היא לזכות במספר הנקודות הגבוה ביותר באמצעות שליפה של דוקים מהערימה מבלי להזיז את יתר הדוקים. • מחזיקים את הדוקים ומשחררים בבת אחת בערימה אקראית. • לאחר מכן מנסים להוציא כמה שיותר דוקים בזה אחר זה, מבלי להזיז את הדוקים האחרים שבערימה. • תורו של משתתף מסתיים כאשר הזיז יותר מדוק אחד בו-זמנית. • בסוף התור מסכמים את מספר הנקודות שהצליח כל משתתף לצבור בהתאם לניקוד: דוק שחור = 100 נקודות דוק כחול = 50 נקודות דוק אדום = 30 נקודות דוק ירוק = 20 נקודות דוק צהוב = 10 נקודות • המשתתף בעל מספר הנקודות הגבוה ביותר הוא המנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

תפיסה חזותית פורצת גבולות!

Q-bitz אקסטרים ייקח אתכם במסלול מחשבתי מלא אתגרים בתפיסה החזותית. עליכם לפענח את החידות וליצור את הצורות המופיעות על כרטיסי החידות באמצעות סט של 16 קוביות של צורות מופשטות וגיאומטריות.

2-4 משתתפים

לגיל 8+

משחק עתיק של אבנים חכמות

משחק אסטרטגיה עתיק לשני משתתפים. המשחק מכיל לוח בו קופה ושש גומות לכל משתתף. מטרת המשחק לאסוף מספר רב יותר של חרוזים בקופה שלך. למשחק שני חוקים פשוטים, התכנון והחשיבה תלויים במשתתף.

2 משתתפים

לגיל 6+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...