לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
הינשופים

הינשופונים

במשימה משותפת!

עזרו לינשופונים לעוף בחזרה אל הקן לפני שהשמש תזרח. בחרו צבע ועופו אליו. אם קיבלתם כרטיס של שמש, היא תזרח מהר יותר. עזרו לכל הינשופונים לחזור הביתה לפני הזריחה ותנצחו. משחק של שיתוף פעולה שיגרום לכם לשרוק!

קטגוריה: אפיקומן, לכל המשפחה, משחקי שיתוף פעולה
תכולה: לוח משחק, 6 ינשופונים, 1 אריח שמש, 50 כרטיסים (14 כרטיסי שמש, 36 כרטיסי צבע)
פיתוח מיומנויות: חשיבה אסטרטגית, עבודה בשיתוף פעולה, מיומנויות חברתיות, תכנון מהלכים
2-4משתתפים
גילאי4+
15 דקות

איך משחקים

1
hoot1
הינשופים הקטנים יצאו לטיול לילי בעובי היער. הם עשו חיים משוגעים ועכשיו הזמן לחזור אל הקן. האם אתם יכולים לעזור להם לחזור בבטחה לפני שהשמש תזרח? מטרת המשחק היא לעבוד בשיתוף פעולה ולהחזיר את הינשופונים אל הקן לפני הזריחה. זכרו: "הינשופונים" הוא משחק של שיתוף פעולה ובו כל השחקנים עובדים ביחד להשגת מטרה משותפת - ניצחון או הפסד משותף. במשחק שיתוף פעולה אחד השחקנים יכול להחליט לעזור לשחקן שמשחק אחריו.
2
hoot2
בכל תור יש 3 שלבים: 1. בחרו כרטיס מבין שלושת הכרטיסים שבידכם ובסיום התור העבירו אותו לערימת המשומשים. 2. הזיזו ינשופון או שמש בהתאם לכרטיס. 3. קחו כרטיס חדש.
3
hoot3
כאשר כל הינשופונים מגיעים אל הקן לפני שהשמש מגיעה לסוף ה"מסלול" שלה (לפני הזריחה) - ניצחתם! אם השמש הגיעה אל סוף המסלול שלה לפני שכל הינשופונים חזרו הביתה, השמש זרחה והפסדתם. ואז, החזירו את כל הינשופונים בחזרה לנקודות ההתחלה ונסו שוב.

אולי יעניין אותך גם

משחק 1 המכיל 5 משחקים שונים!

מהירות, ריכוז וכושר הבחנה. דאבל! מכיל 55 קלפים, 8 סמלים על כל קלף, ותמיד יהיה רק סמל אחד משותף בין כל זוג קלפים שתבחרו! מהרו למצוא את הסמל המשותף לפני שאר השחקנים!

2-8 משתתפים

לגיל 4+

לשתף בחוויות וברגשות

הזמנה לשיתוף בואו נדבר על רגשות. בואו נתאר מה הרגשנו, מה חווינו. בואו נקשיב וננסה לזהות מה אחרים מרגישים. בואו נדבר על מגוון מצבים שכולנו נתקלים בהם, וכל אחד ואחת מאיתנו חווה בדרך שונה. בואו לפתוח!

1+ משתתפים

לגיל 7+

נסו לנחש מה כל אחד לובש

המשפחה המלכותית מתכוננת ללכת לישון, אבל בעיה קטנה צצה – איזו פיג'מה ילבשו היום? בזמן שהם נכנסים ויוצאים ממיטותיהם ומחליפים פיג'מות, רוח הרפאים מגיעה לטירה, וכולם מתחבאים מתחת לשמיכה. אבל… לאיזו מיטה עבר המלך? האם המלך או הנסיכה החליפו לפיג'מה כחולה? אולי שניהם? מי שם לב לכל הפרטים הקטנים האלה? משחק שדורש ריכוז ותשומת לב מרביים, מכיוון שבני המשפחה המלכותית אוהבים להחליף את הפיג'מות שלהם ולהחליף ביניהם את המיטות שוב ושוב.

3-6 משתתפים

לגיל 6+

מי ימצא ראשון את הצירוף הנכון?

תפזורת בסיבוב ג'וניור הוא משחק חיפוש מילים מהנה לשיפור מיומנויות הקריאה.
המשחק מסייע בפיתוח יכולת ההבחנה ומיקוד הראייה דרך 3 רמות משחק המותאמות למגוון שלבי התפתחות ילדיכם.
חפשו את המילים והאיורים המסתתרים בלוחות.
תפסו ראשונים את הצפצפן והניחו את כפתורי הניקוד שלכם כדי לצבור את מרב הנקודות.

2-4 משתתפים

לגיל 5+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...