לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
ששבש - שחמט - דמקה

ערכת שחמט, שש בש ודמקה

ערכת מזוודה - 3 ב-1

ערכה של שחמט, שש בש ודמקה, 3 ב-1! משחקי האסטרטגיה השכיחים ביותר הקיימים בתרבות האנושית. כיום הם משמשים כתחביב וכספורט תחרותי כאחד. הם דורשים תחכום, שימוש רב בטקטיקה ועוזרים לפתח מחשבה לוגית מופשטת. המשחק מהווה כלי חינוכי יעיל ותורם ליכולות הניתוח והחשיבה של השחקנים.

קטגוריה: לכל המשפחה, משחקי אסטרטגיה, קלאסיקה
תכולה: לוח משחק , חלקי משחק שש בש/דמקה - 15 לבנים, 15 שחורים. חלקי משחק שחמט - 16 לבנים, 16 שחורים, 5 קוביות.
פיתוח מיומנויות: חשיבה אסטרטגית, לוגיקה ויכולת קבלת החלטות
2משתתפים
גילאי6+
15 דקות

אולי יעניין אותך גם

לשתף בחוויות וברגשות

הזמנה לשיתוף בואו נדבר על רגשות. בואו נתאר מה הרגשנו, מה חווינו. בואו נקשיב וננסה לזהות מה אחרים מרגישים. בואו נדבר על מגוון מצבים שכולנו נתקלים בהם, וכל אחד ואחת מאיתנו חווה בדרך שונה. בואו לפתוח!

1+ משתתפים

לגיל 7+

תעוזה בלב ים!

איזרו אומץ וגלו את האי הנעלם! הצטרפו לקבוצת הרפתקנים אמיצים במשימה מאתגרת במיוחד, למציאת 4 אוצרות עתיקים על האי המסוכן. מהרו לאסוף את האוצרות לפני שהאי נעלם וטובע במעמקים. שימו לב! רק שיתוף פעולה עם חברי הקבוצה יצליח להציל את כולכם מסכנות האי. משחק סוחף של שיתוף פעולה!

2-4 משתתפים

לגיל 10+

 לשחק, לזלול ולנצח!

משחק המזכיר את קלאסיקת איקס עיגול עם טוויסט שבו מניחים חלקים אחד על השני. המשחק מאתגר את הזיכרון ואת היכולת האסטרטגית, מפתח הבנה תלת מימדית וחשיבה לוגית.

2 משתתפים

לגיל 5+

משחק זיכרון חזותי

במה תוכלו להבחין בעשר שניות? משחק זיכרון חזותי והבחנה בפרטים. זוכרים מה ראיתם? עניתם נכון על השאלה? זכיתם בכרטיס! ככל שתאספו יותר כרטיסים כך יגדל הסיכוי שלכם לנצח! בכל כרטיס מחכה לנו המצאה ששינתה לנו את החיים! מי הממציא? מתי ואיפה זה הומצא?

1+ משתתפים

לגיל 8+

קבצים להורדה

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...