לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
באנר כראמל

כראמל – המרדף אחר אוצרות טירת ג'רום

משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מחתולים ואוצרות! המשחק המוכר והידוע של ממציא המשחקים הנחשב והידוע ריינר קניציה.

בטירת ג'רום ישנו אוצר: שלוש טבעות הקסם שעוברות במשפחה מדור לדור. אלו הטבעות שהוריש הדוד ארתור ג'רום לאל-אל, גול ורובי.  גברת בלום, מנהלת משק הבית הערמומית, תעשה הכל על מנת לזכות באוצר.

האם תצליחו למנוע מגברת בלום להשיג את האוצר? האם תצליחו להציל את כראמל, אל-אל, גול, רובי, הלנה וג'יין מידיה של גברת בלום?

היזהרו! גברת בלום מסתובבת בטירה. אם היא תתפוס אתכם תצטרכו להתחיל את הכל מהתחלה.

קטגוריה: משחקי זכרון ותפיסה חזותית
תכולה: 49 אריחי משחק בחלוקה הבאה: 4 גול, 4 ג’יין, 8 רובי, 6 אל-אל, 8 תיבות טבעות, 4 הלנה, 3 גברת בלום, 12 כראמל.
פיתוח מיומנויות: זיכרון, תפיסה חזותית, יכולת קבלת החלטות
2-5משתתפים
גילאי5+
חדש
15 דקות

איך משחקים

1
משחק כראמל
סדרו את האריחים על גבי השולחן בריבוע גדול של 7 שורות ו-7 טורים. כל שחקן בתורו חושף אריחים, כאשר המטרה היא לחשוף מבלי להיתקל בכראמל או בגברת בלום.
2
כראמל משחק
השחקן רשאי להמשיך ולחשוף אריחים עד שהוא מחליט לעצור, או שנאלץ לעצור כי הפך אריח כראמל או גברת בלום. הפכתם קלף של כראמל? נתפסתם על ידי גברת בלום! אז תאלצו להחזיר את כל הקלפים בחזרה ולחכות לתור הבא.
3
כראמל משחק
אם הצלחתם לחשוף את כראמל לפני שחשפתם קלפים אחרים, תזכו בו. אם הרמתם אריחים אחרים, תוכלו לעצור מתי שתרצו ולאסוף סטים של אריחים לפי הכמות המתאימה להם. קלפי רובי וכראמל ניתן לאסוף אחד-אחד, קלפי תיבות הטבעות יש לחשוף 4. המשחק מסתיים כאשר רק שלושת אריחי גברת בלום נותרו על גבי השולחן.

אולי יעניין אותך גם

פתרת ראשון? יצאת גאון

השלימו את הכוכב על ידי שימוש ב – 11 חלקי המשחק הצבעוניים, לאחר הנחת 7 מחסומי דרך על גבי הלוח. גם אם זה נראה לעיתים בלתי אפשרי, תמיד יש לפחות פתרון אחד…אם שיחקתם בעבר במשחק רב-המכר "אתגר בריבוע", תגלו שהחידות של "כוכב האתגרים" מאתגרות עוד יותר! הוספנו לאתגר גם אלמנט חדש ומבריק – כוכב הזהב -הדורש רמה גאונית של שליטה!

1-2 משתתפים

לגיל 8+

תארו לכם מפלצת!

האם אתם אמיצים מספיק כדי ליצור מפלצת? השלימו כמה שיותר מפלצות על ידי תיאור חצי המפלצת שלכם לשחקנים שבידיהם החצי השני. ניתן להשתמש בקלפים במגוון דרכים לחיזוק ההבעה התקשורתית, יכולת ההקשבה והזיכרון – תוך כדי משחק בכיף ובהנאה!

2-4 משתתפים

לגיל 4+

חידות בקוביות

משחק מאתגר ומהנה לילדים מגיל 3 וגם למבוגרים. המשחק מסייע בפיתוח התפיסה הצורנית והמרחבית. בקוביקוד יש 4 קוביות מעץ איכותי עם דוגמאות צבעוניות ומגוונות בכל פאה, ו-48 אתגרים. נסו למקם את 4 הקוביות שלכם בהתאם לאתגר!

1+ משתתפים

לגיל 3+

משחק חשיבה מבריק של צבעים וצורות

המשחק שמכר יותר מ-2 מליון עותקים!
רב מכר עולמי עטור פרסים. ביניהם פרס מנזה היוקרתי ( הארגון הבינלאומי לבעלי IQ גבוה).
הפשטות של התאמת צורה וצבע בשילוב עם אסטרטגיה. זוכים בנקודות על ידי יצירה של שורות אריחים באותו הצבע או באותה הצורה. מי שיוצר שורה של 6 אריחים זהים בצבע או בצורה, זוכה בבונוס קווירקל!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...