לוגו פוקסמיינד משחקים חכמים
באנר סיפור בקוביות

סיפור בקוביות פעולות ומעשים

הטילו את הקוביות. ספרו סיפור.

הטילו את הקוביות וצרו על פי האיורים שלהן סיפורים משלכם! יש אין סוף אפשרויות לסיפור בקוביות, ובכולן תיהנו משעות של כיף יצירתי לכל גיל. במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין בו תשובות לא נכונות. המשחק מתאים כסיפור לפני השינה, לסיפורים בנסיעה, לתרגול הבעה והקשבה, כהשראה ליצירתיות או כדי "לשבור את הקרח" במפגשים חברתיים.

 

איך משחקים?
במשחק עם חברים ובני משפחה, כל אחד בתורו יהיה המסַפֵּר. המסַפֵּר הראשון מטיל את 9 הקוביות. כדאי להתחיל את הסיפור ב"היהֹ היה" ולהמשיך עם סיפור שמקשר בין כל 9 האיורים שבפיאות העליונות של הקוביות. התחילו באיור הראשון שמושך את תשומת לבכם. כדאי להשתמש ב-3 קוביות לפתיחת הסיפור,  3 נוספות לאמצע הסיפור, ו-3 הנותרות לסוף הסיפור.  במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין פה תשובות לא נכונות.

 

  • מומלץ על ידי מכון אדלר
קטגוריה: משחקי נסיעה, לכל המשפחה, משחקי חברה
תכולה: 9 קוביות בקופסת מגנט
פיתוח מיומנויות: פיתוח דמיון, העשרת שפה, מיומנויות חברתיות
1+משתתפים
גילאי6+
חדש
מתאים לנסיעות
10 דקות

איך משחקים

1
סיפור קוביות קלאסי הקוביות
הטילו את 9 הקוביות והתחילו בפיספור שלכם. אם אתם משחקים עם חברים, תוכלו לאפשר לכל משתתף להוסיף פרק לסיפור באותו אופן.
2
סיפור קוביות קלאסי הקוביות
באפשרותכם לגוון סיפור מוכר וטוב בהמשך עלילה משלכם, על פי תוצאות הקוביות.
3
3 ילדות משחקות בסיפור קוביות קלאסי
כדאי להתחיל את הסיפור ב"היֹה היה" זה מקל על התחלת האתגר. אפשרות נוספת היא לחלק את 9 הקוביות ל-3 שלישיות, ולהחליט שכל שלשה מהווה את תחילת/אמצע/סוף הסיפור שלכם. במשחק הזה אין נכון או לא נכון!

אולי יעניין אותך גם

הקרב על האוצר!

משחק משפחתי ממכר ומהנה!
במלחמת הכתרים זוכים המטבעות בעלי הערך הגבוה ביותר – ערמו עוד ועוד מטבעות בדרך לניצחון!

2-4 משתתפים

לגיל 5+

סט 200 חלקים מהודר

משחק לכל המשפחה, אחד המשחקים הפופולריים ביותר הודות לביצוע ולמבנה האיכותי של הערכה. סט נייד זה כולל 200 שבבי קזינו איכותיים בצבעים שונים. הסט כולל גם חבילה אחת של קלפי משחק והוא שוכן בתיק אלומיניום אלגנטי. תמיד תהיה מוכן לטורניר עם סט פוקר זה בן 200 חלקים, משחק קלאסי לשעות של הנאה.

2+ משתתפים

לגיל 10+

משחק חשיבה קלאסי

המשחק המוכר והאהוב – לכל המשפחה! המטרה היא לזכות במספר הנקודות הגבוה ביותר באמצעות שליפה של דוקים מהערימה מבלי להזיז את יתר הדוקים. • מחזיקים את הדוקים ומשחררים בבת אחת בערימה אקראית. • לאחר מכן מנסים להוציא כמה שיותר דוקים בזה אחר זה, מבלי להזיז את הדוקים האחרים שבערימה. • תורו של משתתף מסתיים כאשר הזיז יותר מדוק אחד בו-זמנית. • בסוף התור מסכמים את מספר הנקודות שהצליח כל משתתף לצבור בהתאם לניקוד: דוק שחור = 100 נקודות דוק כחול = 50 נקודות דוק אדום = 30 נקודות דוק ירוק = 20 נקודות דוק צהוב = 10 נקודות • המשתתף בעל מספר הנקודות הגבוה ביותר הוא המנצח!

2-4 משתתפים

לגיל 6+

משחק חידות גאוני

האם תצליחו למצוא את החוליה החסרה? משחק נוסף בסדרת ה-IQ. התאימו את כל חלקי הפאזל על לוח המשחק. אך שימו לב! ישנם 36 חלקי פאזל ורק 24 מקומות על הלוח. חלקי הפאזל השונים מעוצבים כך שהטבעות והכדורים מתאימים זה לזה. משחק קומפקטי להנאה מושלמת.

1+ משתתפים

לגיל 8+

יש לך רעיון למשחק?

מצוין! נשמח לשמוע

מלא/י את פרטיך בטופס מטה ואת הרעיון בקווים כלליים, ואנו נחזור אליך בהקדם.

בודק...